پرسشهای متداول
تعداد بازدید:۷۹آخرین ویرایش: ۰۸ خرداد ۱۴۰۱
1- چگونه امور آموزشی خود را پیگیری نمایم؟
2- روش ارتباط با پیشخوان خدمت اداره کل آموزش دانشگاه تهران
- مرحله اول: ورود به بخش ثبت و ارسال درخواست
- مرحله دوم: ورود به بخش معاونتها و ادارات کل ستادی
- مرحله سوم: ورود به بخش اداره کل خدمات آموزشی و انتخاب موضوع درخواست
- مرحله چهارم: تایپ پیام و پیوست مستندات
3- ثبت نام و ایجاد سرترم
دانشجوی جدیدالورود:
با توجه به محدودیتهای روزهای کرونا، زمان ثبت نام حضوری (در صورت لزوم) متعاقبا اعلام خواهد شد، بدیهی است دانشجو موظف است اصل مدارک را تا زمان ثبت نام حضوری نزد خود نگه دارد.
انتخاب واحد در نیمسال اول توسط کارشناس آموزش انجام میشود.
در اولین ورود به سامانه گلستان پس از تکمیل پرسشنامههای مربوطه، دانشجو میتواند از طریق منوی آموزش/اطلاعات دانشجو، وضعیت ثبت نام در نیمسال اول خود را مشاهده نماید.
نام اساتید و روز و ساعت ارائه درس، از گزارش شماره 77 (در مسیر ثبت نام/گزارشهای ثبت نام/ ثبت نام/ نتیجه ثبت نام (ترمیم) دانشجو درطول ثبت نام)، قابل مشاهده است.
برای ورود به کلاس دانشجو باید وارد سامانه https://elearn.ut.ac.ir شود. انتقال اطلاعات از سامانه گلستان به سامانه ایلیرن ممکن است چند روز به طول بینجامد و پس از انتقال، اطلاعات ترم جاری در پایین صفحه قابل رویت و جستجو خواهد شد، بنابراین لطفا دانشجویان قبل از شروع هر کلاس به سامانه ایلرن وارد شده و از ورود درس در سامانه و شروع کلاس مطلع شوند.
پیش از ارتباط با کارشناس لطفا پرسشهای متداول (لینکش)، اطلاعیه های آموزشی (لینکش) و فرمها و فرآیندها (لینکش) را مطالعه نمایید و در صورت عدم دریافت پاسخ، از طریق ایمیل با کارشناس آموزش https://management.ut.ac.ir/edu در ارتباط باشید.
دانشجویان همه مقاطع:
در صورت عدم وجود سرترم از طریق ایمیل به کارشناس خود اطلاع دهید. در صورت عدم اعلام دانشجو به کارشناس آموزش، بر اساس ماده 8 آییننامه آموزش، انصراف از تحصیل محسوب میشود.
4- درخواست حذف و اضافه
- در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری امکان حذف و اضافه نیست.
- در صورت صلاحدید مدیر گروه، امکان حذف دروس جبرانی وجود دارد.
- در مقطع کارشناسی در نیمسال اول امکان حذف و اضافه نیست و در سایر نیمسالها دانشجو میتواند در بازه زمانی اعلام شده در تقویم آموزشی در سامانه جامع آموزش، حداکثر دو درس را حذف و اضافه نماید.
5- معافیت تحصیلی
فیلم راهنمای ذیل را ملاحظه نمایید. (دو فیلم)
و پس از تکمیل و ارسال موفقیتآمیز درخواست، کد ملی خود را به آدرس ایمیل adousi@ut.ac.ir اعلام نمایید.
فیلم 1: راهنمای مشمول
فیلم2: راهنمای عمومی کاربران
1- چگونه وارد کلاس مجازی شویم؟
2- چگونه دروس را در سامانه ایلرن مشاهده کنم؟
1. دانشجویان جدیدالورود که برای اولین بار به سامانه ایلرن مراجعه میکنند لازم است نسبت به تکمیل پروفایل خود اقدام نموده و با وارد کردن ایمیل مناسب و درست لینک ارسالی را تایید نمایند.
3- چگونه فیلم کلاسهای برگزار شده را دانلود کنم؟
4- چگونه برنامه زمانی کلاس را مشاهده کنم؟
5- چگونه استاد مدعو دروس را در ایلرن مشاهده کند؟
6- چگونه کلاس درس ضبط می گردد؟
7- اگر کلاس در خارج از ایلرن برگزار شود چگونه باید تشکیل کلاس ثبت گردد؟