امور اداری و پرسنلی و رفاهی
امور اداری،پرسنلی و رفاهی دانشکدگان مدیریت متشکل از امور اداری، پرسنلی و رفاه اعضای هیات علمی ، کارکنان و دبیرخانه می باشد . در این حوزه کلیه امور پرسنلی و اداری افراد، بیمه درمانی تکمیلی و خدمات دبیرخانه انجام می شود و از طرفی اقدامات برای اعلام نیاز و امور فراخوان های جذب اعضای هیات علمی ، ترفیع، ارتقا و تبدیل وضعیت اساتید در این حوزه انجام می شود.
-
اهم وظایف این اداره به شرح ذیل می باشد:
-
اجرای خطمشی و رویه اداری مطابق اصول و سیاستهای دانشگاه و دانشکدگان.
-
سازماندهی ونظارت بر کلیه امور مرتبط با منابع انسانی دانشکدگان.
-
همکاری و تعامل با سایر ادارات مرتبط در دانشگاه.
-
تهیه، تنظیم یا اجرای آیین نامه ها و بخشنامه های بالاسری یا داخلی دانشکدگان.
-
اجرای قوانین و مقررات مربوط به امور اداری، استخدامی.
-
انجام امور پرسنلی و رفاهی کارکنان و اعضای هیات علمی.
-
امور مربوط به مدیریت ارزیابی عملکرد پرسنل.
-
برنامهریزی نیازهای آموزشی کارکنان و هماهنگی با واحد آموزش کارکنان در دانشگاه.
-
همکاری با معاونت های دانشکدگان در جهت افزایش بهرهوری سازمانی از طریق اصلاح ، بهبود فرایندها و فعالیتهای کاری.
-
امور مربوط به نیروهای امریه.
-
انجام امور رفاهی.
-
همراهی و برنامهریزی به منظور بهبود وضعیت رفاهی کارکنان.
-
همراهی و بسترسازی لازم در راستای توسعه منابع انسانی.
-
اجرای ارزیابی عملکرد سالانه مربوط به پرسنل دانشگاه.
-
ارائه گزارشات آماری.
-
امور بیمه تکمیلی و دریافت هزینه های درمانی.
-
امور سامانه حضور و غیاب.
-
امور ترفیع، ارتقای اعضای هیات علمی.
-
امور فراخوان های جذب و اجرای فرایند جذب در دانشکدگان.
-
دریافت، ثبت و توزیع نامههای وارده و صادره در دبیرخانه دانشکدگان.
-
همکاران واحد:
-
فرم های مورد نیاز: