اعلام مباحث آزمون جامع دکتری مدیریت رسانه
مباحث آزمون جامع دکتری مدیریت رسانه به شرح زیر اعلام میشوند:
الف) مبحث فلسفه روشهای تحقیق در رسانهها (شامل نظریههای فلسفی سازمان رسانهای و روش تحقیق)
ب) مبحث اقتصاد رسانه (شامل نظریههای اقتصادی رسانهها و مدیریت تبلیغات)
ج) مبحث فناوریهای نوین (شامل مدیریت شبکههای اجتماعی و تکنولوژیهای نوین ارتباطی)
د) مبحث منابع انسانی در صنایع خلاق (منابع انسانی در صنایع خلاق، ارتباطات اقناعی و جامعه شناسی ارتباطات)
ه) مبحث استراتژی و سیاستگذاری رسانهای (شامل سیاستگذاری رسانهای و استراتژی رسانهای)
فهرست منابع هر یک از مباحث در فایل پیوست موجود است