منابع امتحان جامع دکتری مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت بازاریابی
الف) مبحث قیمت گذاری
- راهبردها و روش های قیمت گذاری: راهنمای افزایش سودآوری، توماس نیگل جان هوگان و ژوزف زیل، ترجمه دکتر محسن نظری، انتشارات دانشگاه تهران
- قیمت گذاری در هاروارد، دکتر محسن نظری و الهام جعفری، انتشارات نگاه دانش.
ب) مبحث بازاریابی بینالملل
- کتاب جامع بازرگانی بینالملل، دکتر هاشم آقازاده، انتشارات دانشگاه تهران.
ج) مبحث رفتار مصرف کننده
- رفتار مصرف کننده، دکتر سید رضا سیدجوادین و دکتر محمد رحیم اسفیدانی، انتشارات دانشگاه تهران.
- Elizabeth Parsons, Pauline Maclaran and Andreas Chatzidakis, Contemporary Issues in Marketing and Consumer Behavior, Routlledge
د) مبحث تحقیقات بازاریابی
- مهندسی تحقیقات بازاریابی، دکتر مسعود کیماسی
انتشارات ادیبان روز
- Joseph Hair, Essentials of Marketing Research, McGraw Hill
ه) مبحث فروش
- فروش در جهان معاصر، تالیف جرالد مانینگ، ترجمه اسفیدانی، انتشارات نگاه دانش
Jobber, Lancaster and Fitzhugh, 2018, Selling and Sales Management, Pearson.