مشروح خبر یا مطلب:
1399/06/23 از ساعت: 08:00 تا ساعت: 09:30 نوع دفاعیه کارشناسی ارشد دانشجو: نیما محمدحسنی
1399/06/23 از ساعت: 08:00 تا ساعت: 09:30 نوع دفاعیه کارشناسی ارشد دانشجو: نیما محمدحسنی
روز دفاع: یکشنبه
تاریخ: 1399/06/23
از ساعت: 08:00
تا ساعت: 09:30
نوع دفاعیه: کارشناسی ارشد
محل برگزاری: اتاق شماره یک
لینک اتاق: vclas9.ut.ac.ir/management
دانشجو (آقای/خانم): نیما محمدحسنی
شماره دانشجویی: 430996025
استاد راهنما: دکتر مهدی شامی زنجانی
استاد داور:
دکتر ایوب محمدیان, دکتر داتیس خواجهئیان
کارشناس آموزش: خانم علیزاده
عنوان:
ارایه رهنمودهایی برای تدوین استراتژی محتوایی فروش عطر و لوازم آرایشی-بهداشتی
چکیده:
همانطور که آمارها بیان میکنند، اینستاگرام پرطرفدارترین شبکهی اجتماعی ایرانیان است که نزدیک به ۴۱ میلیون نفرایرانی در آن فعالیت دارند. این فضای تعاملی فرصتی را برای برندها جهت ارتباط بیشتر
و هوشمندانهتر با مخاطبین هدف خود ایجاد کرده است و در حال حاضر بیشتر صنایع داخلی به این فضا ورود کردهاند
که یکی از فعالترین صنایع، حوزهی آرایشی-بهداشتی است. در این شبکه تنها راه ارتباط برند با مخاطبین از طریق تولید محتوا است. بنابراین هوشمندانهترین راه برای ایجاد ارتباط مؤثر و کارآمد، استفاده از استراتژی محتوایی بهینهسازی شده خواهد بود. با توجه به تمرکز کاربران ایرانی در اینستاگرام و حضور فعال برندهای خردهفروشی آرایشی-بهداشتی در این شبکهی اجتماعی قصد داریم تا با بررسی ارتباط ایجادشده میان کاربران و استراتژی محتوایی
۴ برند فعال و برتر آرایشی-بهداشتی، رهنمودهایی جهت بهینهسازی استراتژی محتوایی این برندها ارائه کنیم
آدرس کوتاه :