مشروح خبر یا مطلب:

1- چگونه امور آموزشی خود را پی‌گیری نمایم؟

1- چگونه امور آموزشی خود را پی‌گیری نمایم؟


1. تمام فرایندهای آموزشی در وب‌سایت دانشکده معرفی و گام به گام توضیح داده شده است.
هر زمان که مشکل و مسئله‌ای آموزشی پیش آمد، حتما به وب‌سایت دانشکده مراجعه نموده و پاسخ خود را در این بخش بیابید. اگر نکته ناگفته‌ای باقی مانده باشد، حتما با کارشناس خود مطرح نمایید تا به فرایندها اضافه شده و توضیح داده شود.
 
2. برای صرفه جویی در وقت دانشجویان عزیز، پاسخ پرسشهای متداول (و تکراری) در سایت دانشکده اطلاع‌رسانی شده است. اگر جای سؤالی را در این بخش خالی می‌بینید، حتما مطرح نمایید تا سؤال شما و پاسخ آن در صفحه سؤالات متداول اضافه شود تا سایر دانشجویان نیز از آن بهره‌مند شوند.
 
3. در صورتی که در دو بند فوق پاسخ خود را دریافت نکردید، سوال خود را از طریق ایمیل با کارشناس رشته مربوطه مطرح نمایید.
مهم: پی‌گیری شما از افراد دیگر به جز کارشناس رشته مرتبط، تنها موجب تطویل فرآیند اداری و اشتباه و دوباره‌کاری خواهد شد. از مراجعه حضوری و تلفنی خودداری نمایید. طی 24 ساعت کاری به ایمیل‌ها پاسخ داده خواهد شد. برای دریافت پاسخ صحیح نکات ذیل را در هنگام ارسال ایمیل رعایت نمایید. 
موضوع ایمیل را دقیقا به این صورت تنظیم نمایید: "موضوع/نام و نام خانوادگی/شماره دانشجویی"
در متن ایمیل درخواست دقیق و مختصر بنویسید.
آدرس ایمیل همکاران در لینک مقابل : https://management.ut.ac.ir/edu
 
4. در صورت عدم دریافت پاسخ از کارشناس مربوطه در 24 ساعت کاری، ایمیل ارسالی به کارشناس را به کارشناس مسؤول ارجاع و موضوع را گزارش دهید.
(کارشناس مسؤول- سرکار خانم نظامی: https://management.ut.ac.ir/article/93035302)
 
 
آدرس کوتاه :