مشروح خبر یا مطلب:
شیوه نامههای مرتبط با نمره
شیوه نامههای مرتبط با نمره
توجه:
همه شیوهنامهها در "آییننامهها و شیوهنامههای جامع آموزشی دورههای تحصیلی دانشگاه تهران" درج شده است. لطفا مطالعه نمایید.
1. شیوه نامه اجرایی ثبت نمرات دروس در سامانه جامع دانشگاه:
نکات مهم شیوهنامه:
استاد مسوول ثبت نمره در موعد مقرر است و رییس دانشکده مسوول رسیدگی در صورت عدم ثبت نمره توسط استاد است.
لینک شیوه نامه اجرایی ثبت نمرات دروس در سامانه جامع دانشگاه
2. شیوه نامه تغییر نمره:
لینک دانلود: شیوه نامه تغییر نمره
نکات مهم شیوهنامه:
1. درخواستدهنده استاد است (نه دانشجو!).
2. استاد نمره را در موعد مقرر ثبت کرده باشد.
3. در فرم تصریح شده اشتباه از جانب استاد بوده است و استاد امضا نماید.
4. کاربرگ تغییر نمره از سوی استاد حداکثر یک ماه پس از ثبت نمره به کارشناس تحویل شود.
فرایند اداری:
1- استاد: دریافت فرم از سایت دانشکده تکمیل و تحویل به کارشناس دانشکده.
2- کارشناس: ارجاع فرم تکمیل شده به همراه کاربرگ کمیسیون موارد خاص به دانشگاه تهران.
3- کمیسیون موارد خاص دانشگاه: اعلام نتیجه به دانشکده (حدودا یک ماه به طول میانجامد).
4- معاون آموزشی دانشکده: تغییر نمره توسط در سیستم گلستان (در صورت تایید کمیسیون).