مشروح خبر یا مطلب:
راهاندازی سیستم تیکتینگ (Ticketing) اداره آموزش دانشکده مدیریت
راهاندازی سیستم تیکتینگ (Ticketing) اداره آموزش دانشکده مدیریت
سیستم تیکتینگ اداره آموزش دانشکده راهاندازی شده و از شنبه ۱۴ دیماه بایستی دانشجویان درخواستهای خود را در این سیستم ثبت و پیگیری نمایند.
توضیح:
کلمه ticket به معانی بلیط، اگهی، ورقه و برچسب زدن و در سیستم خدمات رایانهای به معنی ثبت درخواست مشتری به منظور انجام بهتر خواسته وی، و نیز پیگیری مراحل انجام کار توسط مشتری و نیز افراد متولی آن کار است.
نرم افزارهای تیکتنیگ و یا به طور دقیقتر سامانههای پشتیبانی یا رهگیری اطلاعاتی درون و برون سازمانی مسئول برقراری ارتباط بهینه بین مشتریان و پرسنل است.

برای مثال، در امور خدمترسانی آموزشی، بارها شاهد اختلاف بین کارمندان و دانشجویان هستیم. به این شکل که دانشجو مدعی است من فلان درخواست را یک هفته قبل از کارشناس مربوطه کرده و ایشان قول داده بودند طی سه روز کاری مشکل من را حل نماید ولی بعد از گذشت یک هفته کار من انجام نشده و من در شرایط بحرانی هستم.
و کارمند مربوطه نیز ادعا مینماید که دانشجو در فرجه مقرر اقدام لازم را بعمل نیاورده و اکنون با بهانهآوری و ادعای ناصواب توپ را در زمین من میاندازد.
تیکتگذاری:
با استفاده از سیستم تیکتینک، مشتری درخواست خود را در سیستم ثبت مینماید و از زمان ثبت تا پایان کار، تمام فعالیتها و اشخاص درگیر در کار، بهروز و ساعت مشخص بوده و پاسخگو خواهند بود.
در سیستم تیکتینگ اداره آموزش، تنظیمات به نحوی انجام شده که کارشناس مربوطه موظف است حداکثر ظرف ۲۴ ساعت پاسخ لازم را به دانشجو بدهد، و در صورت نیاز برای مراحل بعدی، راهنمایی لازم را بنماید.
این سیستم در خارج دانشگاه و از منزل نیز قابل دسترسی میباشد و دانشجویان گرامی میتوانند درخواستهای خود را اعلام و پیگیری نمایند.
بدیهی است در هفتههای آغازین استفاده از سیستم این با مشکلاتی مواجه خواهیم شد، ولی بزودی کارمندان و دانشجویان با نرمافزار و زوایای آن آشنا شده و امیدواریم از این طریق خدمترسانی به شما عزیزان تسهیل گردد.
فیلم راهنمایی استفاده از سیستم
آدرس کوتاه :