مشروح خبر یا مطلب:
تاثیر جوامع برند مبتنی بر شبکههای اجتماعی بر نشانگرهای جامعه هواداران برند، ایجاد ارزش، وفاداری و اعتماد به برند
تاثیر جوامع برند مبتنی بر شبکههای اجتماعی بر نشانگرهای جامعه هواداران برند، ایجاد ارزش، وفاداری و اعتماد به برند
عنوان پایاننامه:
تاثیر جوامع برند مبتنی بر شبکههای اجتماعی بر نشانگرهای جامعه هواداران برند، ایجاد ارزش، وفاداری و اعتماد به برند |
$chekideh.getData() |
نام دانشجو | سیمین لطفی |
مقطع تحصیلی و رشته | کارشاسی ارشد - بازرگانی تجارت الکترونیک |
استاد راهنمای اول | دکتر اسفیدانی |
استاد راهنمای دوم | |
استاد راهنمای سوم | |
استاد مشاور اول | دکتر کیماسی |
استاد مشاور دوم | |
استاد مشاور سوم | |
استاد داور اول | دکتر حقیقی |
استاد داور دوم | دکتر عربلو |
استاد داور سوم | |
استاد داور چهارم |
زمان برگزاری | 1397/11/9 ساعت 14 | $time.getdata() | |
مکان | کلاس 19- ساختمان جنوبی |
آدرس کوتاه :