دکتر طاهر روشندل اربطانی

مرتبه علمی : استاد
سمت : هیئت علمی بخش رسانه، مدیر بخش رسانه، عضو هیئت رئیسه دانشکده مدیریت ، معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی
ایمیل :
تلفن : 61117645، 880063344
آدرس :

بیوگرافی

تحصیلات

  • کارشناسی, 1379, مدیریت دولتی, تهران
  • کارشناسی ارشد, 1381, مدیریت دولتی, تهران
  • دکتری, 1386, مدیریت رسانه, تهران

فعالیت‌های اجرایی

  • نماینده تام الاختیار دانشکده مدیریت در پردیس بین المللی ارس، 1391/10/11، ایران، جلفا
  • عضو وابسته پردیس فارابی دانشگاه، 1392/03/01، 1394/03/01، ایران، قم
  • مدیر بخش مدیریت رسانه، 1393/09/18، ایران، تهران
  • عضو کارگروه فرهنگ، ارتباطات و رسانه شورای تحول علوم انسانی، 1394/04/15، ایران، تهران
  • نماینده اساتید در کمیته ارزیابی کیفی نشریات کشور، 1394/06/15، ایران، تهران
  • معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، 1395/06/31، 1398/06/31، ایران، تهران
  • معاون آموزشی کمیسیون علوم اجتماعی- رفتاری دانشگاه تهران، 1395/11/03، ایران، تهران

علائق شخصی

  • مطالعه کتب دینی و تاریخی
  • شعر و ادبیات
  • شنا و کوهنوردی
  • طبیعت گردی

کارنامه پژوهشی

کتاب‌های تالیفی

  • روشندل اربطانی، طاهر . "سیاستگذاری رسانه ای." : انتشارات دانشگاه تهران، 1394.
  • روشندل اربطانی، طاهر و سیدمهدی شریفی. "از سرمایه شهرتی تا شهرت رسانه ای." : انتشارات علمی و فرهنگی، 1394.

کتاب‌های ترجمه شده

  • روشندل اربطانی، طاهر . "مدیریت رسانه." : دفتر پژوهش های فرهنگی، 1388.
  • روشندل اربطانی، طاهر . "دستنامه مدیریت رسانه." : سروش، 1388.
  • روشندل اربطانی، طاهر و امیر حسین مکبری . "مدیریت رسانه های الکترونیکی." : انتشارات دانشکده صدا و سیما، 1388.
  • روشندل اربطانی، طاهر . "مدیریت رسانه های الکترونیک." تهران: دفتر پژوهش های فرهنگی، 1395.
  • روشندل اربطانی، طاهر . "مدیریت رسانه های اجتماعی." تهران: انتشارات دانشگاه تهران، 1395.

مقالات چاپ شده در نشریات بین المللی

  • Roushandel arabtani, Taher, Amir Aazami , Mohammad Safari, Rouhollah Tavallaee , and Hamidreza Shahbaznezhad . "Energy saving in Iran : Non - price based solutions." American Journal of scientific research -, no. 11 (2010): 20-43.
  • , Rahmatoulah Golipour , Gholamreza Jandaghi , Mohammad Amin Mirzaei , and Taher Roushandel arabtani. "The impact of organizational trust on innovativeness at the Tehran oil refinery company." African Journal of Business Management 5, no. 7 (2011): 2660-2667.
  • Roushandel arabtani, Taher, and Seyyedeh Mahdis Mousavi . "An exploration of emotional intelligence between levels of management." African Journal of Business Management 6, no. 11 (2011): 4142-4149.
  • Roushandel arabtani, Taher, Somayeh Labafi, حسین رضی , and مهدیه جلال پور . "Provide a model for policy in the Islamic republic of Iran broadcasting." INTERNATIONAL JOURNAL OF ENGINEERING SCIENCE (ENGLISH) 1, no. 1 (2011): -.
  • Roushandel arabtani, Taher, somaye labbafi , and datmis khajeiyan . "Conceptualizing media policy : The factors process and venue." Interdisciplinary journal of contemporary research in business (IJCRB) 4, no. 5 (2012): 936-947.
  • Roushandel arabtani, Taher, and Elham Bozorg Hadad. "Investigation of Impact of Human Resource Strategies Implementation on Job Satisfaction (A case study: one of Iran’s industrial steel companies)." World Of Sciences Journal 1, no. 13 (2013): 117-127.
  • Salehi, Ali, and Taher Roushandel arabtani. "Is Branding Always Beneficial? A Meta-Analysis of the Relationship between Branding and Performance in SMEs." advances in environmental biology 7, no. 14 (2013): 4682-4688.
  • Roushandel arabtani, Taher, and Elham Bozorg Hadad. "Compiling Human Resource Strategies Using SWOT Model (A case study: one of Iran’s industrial steel companies)." World Of Sciences Journal 1, no. 16 (2013): 44-63.
  • Roushandel arabtani, Taher, Somayeh Labafi, and Hamideh Attafar. "A study of the Effect of User thinking style on the Usage Type of Internet Social Networks(Evidence from Iran)." International Journal of Management Sciences and Business Research 2, no. 12 (2013): 109-117.
  • Zare, Majid, and Taher Roushandel arabtani. "Presenting a Model for Empowerment of the Agents of Iran Insurance Company." Asian Journal of Research in Business Economics and Management 4, no. 1 (2014): 347-369.
  • Javadipour, Ahmad, Hossein Safari, and Taher Roushandel arabtani. "Efficiency Evaluation of the Agencies of Iran Insurance Company based on Data Envelopment Analysis Technique with Weight Restrictions (AR-DEA) and Goal Programming." Asian Journal of Research in Business Economics and Management 4, no. 3 (2014): 241-264.
  • Shirvani Naghani, Moslem, Taher Roushandel arabtani, Morteza Jafar zadeh, and Younes Badavar Nahandi. "The Effect of Management`s stability on organizational performance according to the role of moderator variable of type of industry balanced scorecard." Indian Journal of Scientific Research 1, no. 1 (2014): 122.
  • Roushandel arabtani, Taher, Banafshe Fotovat, Pedram Abdarzadeh, and Reza Moqaddam. "Study the impact of understanding the organizational justice on job satisfaction among IRIB personnel, Kurdistan center." International Journal of Research in Organizational Behavior and Human Resource Management 2, no. 3 (2014): 287-293.
  • Mohammdpour, Alireza, Taher Roushandel arabtani, Tahmours Hasangholi pouryasouri, shadi hosseini, and fereshte farzianpour. "A Survey of the Effect of Social Media Marketing on Online Shopping of Customers by Mediating Variables." Journal of Service Science and Management 7, no. 5 (2014): 368-376.
  • Sayah, Ahmad, Ali asghar Pour ezzat, and Taher Roushandel arabtani. "The Establishment of knowledge - based social network, as a strategy of strengthening the spiritual and social capital in academic organizations (Case Study: University of Tehran)." International Journal of Basic Sciences & Applied Research 3, no. 12 (2014): 1.
  • Masoumi, Ehsan, , Taher Roushandel arabtani, and Jasem Dezhkam. "Strategic analysis of Fishery industry development in Iran." Asian Journal of Research in Business Economics and Management 5, no. 1 (2015): 180-197.
  • Roushandel arabtani, Taher, and Somayeh Labafi. "Explaining the Type of Audience Attitude toward the Content of Religious Medium (Islamic Republic of Iran Broadcasting) (Case Study)." Journal of Sociological Research 6, no. 1 (2015): 92-104.
  • Jafar nezhad chaghoushi, Ahmad, Taher Roushandel arabtani, and Babak Samadi. "The Effect of Supply Chain Management Processes on Competitive Advantage and Organizational Performance (Case Study: Food Industries based in West Azerbaijan Province)." Global Journal of Management Studies and Researches 2, no. 3 (2015): 152-157.
  • Negintaji, Fahimeh, Taher Roushandel arabtani, and seyyed mahdi sharifi. "Designing the Model of effective factors on Job performance of News Announcers in Islamic Republic of Iran Broadcasting." Research Journal of Recent Sciences 5, no. 1 (2016): 35-42.
  • Roushandel arabtani, Taher, سمیه لبافی , and Afshin Omidi. "Challenges of News Policy in the Islamic Republic of Iran Broadcasting (IRIB): A Qualitative Study." International Journal of Academic Research in Accounting, Finance and Management Sciences 6, no. 2 (2016): 184-195.
  • Roushandel arabtani, Taher, Ali akbar Farhangi, and Yousef Dadash Zadeh. "Framing the Current Challenges and Trends in Human Resource Management." International Journal of Humanities and Cultural Studies 3, no. 5 (2016): 589-600.
  • Roushandel arabtani, Taher, Seyyed Vahid Aghili, سمیه لبافی , and Afshin Omidi. "Social Representations of Iranian Transsexual People in the Media: A Thematic Analysis." International Journal of Academic Research in Business and Social Sciences 6, no. 5 (2016): 273-284.
  • Roushandel arabtani, Taher, and Mojtaba Ramazani. "Providing a Suitable Model of Advertising for Exporting Non-Oil Products of East Azarbaijan Province to CIS Countries." International Business Management 10, no. 15 (2016): 2935-2940.
  • روشندل اربطانی، طاهر ،  عطا غفاری  و حبیب ابراهیم پور . "کانالیزه کردن مدیریت ارتباط با مشتری در چارچوب دولت الکترونیکی." فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات- دانشگاه تهران 3، 7 (1390): 55-76.
  • روشندل اربطانی، طاهر و فرانک سطوتی. "مطالعه آثار تبلیغات تجاری تلویزیون ایران بر انگیزش های سرمایه گذاری." GLOBAL MEDIA JOURNAL 7، 14 (1391): 100.
  • روشندل اربطانی، طاهر ، حسین کاظمی و فهیمه حاج اسماعیلی. "مدلسازی عوامل اثر گذار بر دسترسی فیزیکی به رایانه واینترنت با استفاده از شبکه‌‌های عصبی- فازی تطبیقی." فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات- دانشگاه تهران 8، 3 (1395): 541-566.

مقالات چاپ شده در نشریات داخلی

  • Roushandel arabtani, Taher, Somayeh Labafi, حسین رضی , and Mahdieh Jalalpoor. "Provide a model for policy in the Islamic Repuplic of Iran Broadcasting." Journal of mass communication and journalism 1, no. 1 (2012): 109-128.
  • Roushandel arabtani, Taher, Nasrin Aminian, , Mahdi Zangi, and Mohammad Behgam Shadmehr. "Media Mix for Awareness and Health Promotion in Lung Cancer Patients." Tanaffos 12, no. 4 (2013): 42-47.
  • Aminian, Nasrin, Taher Roushandel arabtani, , Mahdi Zangi, and Mohammad Behgam Shadmehr. "Media Mix for Awareness and Health Promotion Lung Cancer Patients." Tanaffos 12, no. 4 (2013): 42-47.
  • Langroudi, Ali, and Taher Roushandel arabtani. "THE IMPACT OF KNOWLEDGE ACQUIRED FROM SOCIAL MEDIA ON MARKET ORIENTATION AND ORGANIZATIONAL INNOVATION." International Journal of Applied Business and Economic Research 13, no. 6 (2016): 3459-3470.
  • Roushandel arabtani, Taher, and Alireza Mohammdpour. "PRESENTING A MODEL FOR INNOVATION EXCELLENCE IN THE ISLAMIC REPUBLIC OF IRAN TV." International Journal of Applied Business and Economic Research 14, no. 3 (2016): X-X.
  • ، حبیب ابراهیم پور ، امیر حسین مکبری ، داوود ریواز و طاهر روشندل اربطانی. "رسانه و سقف شیشه ای : تبیین نقش تلویزیون در ارتقا زنان به سطوح مدیریتی جامعه." فصلنامه مدیریت دولتی 3، 6 (1111): -.
  • فرهنگی ، علی اکبر، طاهر روشندل اربطانی و میکائیل برقی . "نگرشی بربنیان های نظری مدیریت سازمان های رسانه ای." دانش مدیریت 17، 4 (1383): 85-114.
  • قلی پور، آرین و طاهر روشندل اربطانی. "نهادهای رسانه ای توسعه محور - محور توسعه روستایی." فصلنامه روستا و توسعه 36، 4 (1385): 137-177.
  • روشندل اربطانی، طاهر . "چیستی مدیریت رسانه." فصلنامه وسایل ارتباط جمعی رسانه (فصلنامه رسانه) 18، 70 (1386): 9-20.
  • روشندل اربطانی، طاهر . "تیین جایگاه رسانه های همگانی در نهادینه کردن ورزش همگانی در کشور." حرکت 1، 33 (1386): 177-165.
  • ، علی اکبر فرهنگی ، باقر ساروخانی ، آرین قلی پور و طاهر روشندل اربطانی. "طراحی و تبیین مدل نهادی کردن برنامه های راهبردی جامعه از طریق رسانه های جمعی مورد سند چشم انداز بیست سالهایران 1404." دانش مدیریت 20/4، 79 (1386): 72-53.
  • روشندل اربطانی، طاهر ، علی اصغر پورعزت و آرین قلی پور. "وضعیت شناسی بحران با رویکرد نظم و امنیت." نظم و امنیت انتظامی 1، 2 (1387): 164-141.
  • روشندل اربطانی، طاهر . "نقش مدیریت رسانه در تحول بحران از تهدید به فرصت." پژوهشهای ارتباطی 15، 55 (1387): 141-162.
  • روشندل اربطانی، طاهر و  حبیب ابراهیم‌پور . "بررسی جایگاه رسانه ملی در الگوی حکمرانی پایداری در ایران." فصلنامه مدیریت دولتی 1، 1 (1387): 3-18.
  • پورعزت ، علی اصغر، آرین قلی پور و طاهر روشندل اربطانی. "تحلیلی بر مبنای نظری سازماندهی و مدیریت نیروهای داوطلبانه مردمی برای حفظ امنیت شهرها در بحران." نظم و امنیت انتظامی 1، 4 (1387): 82-66.
  • روشندل اربطانی، طاهر ، علیرضا قراگوزلو ، حمزه خواستار و امیر اعظمی . "بررسی ساختار سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور با هدف ارایه مدل مطلوب." علوم زمین سازمان زمین شناسی کشور 18، 71 (1388): 45-52.
  • روشندل اربطانی، طاهر ، حبیب اله سالارزهی ، باقر کرد و رقیه پریش . "ارزیابی آمادگی الکترونیکی شرکت های کوچک و متوسط به منظور ورود به عرصه تجارت الکترونیکی در شهرک نعتی بزرگ شیراز." فصلنامه اقتصاد و تجارت نوین 5، 17-18 (1388): 173-192.
  • روشندل اربطانی، طاهر و حسین مستقیمی . "مدیریت رسانه : گذار از مدیریت سازمانی به راهبرد فرهنگ ارتباطی." فصلنامه وسایل ارتباط جمعی رسانه (فصلنامه رسانه) 5، 1 (1389): 85-90.
  • قلی پور، آرین و طاهر روشندل اربطانی. "مدیریت استعدادها : کژکارکردهای رسانه های جمعی در تشدید روند مهاجرت نخبگان." مجله پژوهش های مدیریت عمومی 3، 8 (1389): 35-19.
  • ، شمس السادات زاهدی ، طاهر روشندل اربطانی و اکبر حسن پور . "عوامل سازمانی موثر بر قابلیت استخدام کارکنان در سازمان های دولتی." فصلنامه مدیریت دولتی 2، 4 (1389): 73-88.
  • روشندل اربطانی، طاهر ، داتیس خواجه ییان و امیر اعظمی . "طراحی سنجه های تاثیر بر مخاطب برای آگهی های بازرگانی در رسانه ملی." مدیریت بازرگانی 2، 4 (1389): 53-72.
  • ، عبدالرضا میری و طاهر روشندل اربطانی. "دورنمای اثرات فن آوری های نوین اطلاعاتی و ارتباطاتی بر جرائم اجتماعی." فصلنامه مطالعات امنیت اجتماعی 2، 22 (1389): 43-58.
  • روشندل اربطانی، طاهر و سیاوش صلواتیان . "طراحی مدل نقش رسانه های جمعی در مدیریت مرحله پیش از بحران." فصلنامه علوم مدیریت ایران 5، 17 (1389): 89-111.
  • روشندل اربطانی، طاهر ، طیبه علی پور و منوچهر انصاری . "نقش هوش هیجانی کتابداران در اتخاذ استراتژی های مدیریت تعارض آنها." تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانه های عمومی 16، 62 (1389): 39-57.
  • ضیائی ، محمدصادق ، طاهر روشندل اربطانی، حسن خجسته و حسین مستقیمی . "تبیین جایگاه رسانه های جمعی در جامعه ی دانایی با رویکرد مدیریتی." فصلنامه مدیریت دولتی 2، 5 (1389): 75-92.
  • ، صدیقه محمداسماعیل، المیرا جنوی و طاهر روشندل اربطانی. "یادگیری سازمانی در کتابخانه : گزارشی از کتابخانه های مرکزی دانشگاهی در تهران." مدیریت کسب و کار 21، 3 (1389): 217-225.
  • ،  حکیمه حسنقلی‎پور ، آرین قلی پور،  مهدی محمدی قاضی محله  و طاهر روشندل اربطانی. "الزامات ضرورت ها و مکانیزم های تجاری سازی دانش در دانشکده های مدیریت." مدیریت بازرگانی 2، 6 (1389): 41-60.
  • روشندل اربطانی، طاهر ، داتیس خواجه ئیان و محمد قاسمی . "تبیین مدل کاربرد رسانه های جمعی برای پیشگیری از ارتکاب جرم." نظم و امنیت انتظامی 4، 1 (1390): 55-82.
  • روشندل اربطانی، طاهر و عبدالرضا امیری . "بررسی الگوی مصرف رسانه ای دانش آموزان و تاثیرپذیری آنها از رسانه ها با هدف برنامه ریزی های آموزش پلیسی." فصلنامه مطالعات امنیت اجتماعی 12، 25 (1390): 83-105.
  • ضیائی ، محمدصادق ، طاهر روشندل اربطانی، حسن خجسته و حسین مستقیمی . "الگوی مدیریت منظومه ای رسانه ها بر اساس کارکردهای آرمانی آنها در تراز جامعه دانایی." پژوهشهای ارتباطی 18، 65 (1390): 73-91.
  • ضیائی ، محمدصادق ، طاهر روشندل اربطانی و عباس نرگسیان. "بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و تعهد سازمانی در میان کارکنان کتابخانه های دانشگاه تهران بر اساس مدل فرهنگ سازمانی دنیسون." تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی 45، 55 (1390): 49-72.
  • ، حبیب ابراهیم پور و طاهر روشندل اربطانی. "بررسی عوامل موثر بر جذب توریسم با استفاده از مدل تحلیل شکاف مطالعه موردی منطقه سرعین." مدیریت بازرگانی 3، 8 (1390): 1-22.
  • روشندل اربطانی، طاهر و مهدی معتمدی . "الگوی مناسب رشته مدیریت رادیو - تلویزیون در کشور از دیدگاه خبرگان و متخصصان." پژوهشهای ارتباطی 18، 66 (1390): 9-35.
  • ضیائی ، محمدصادق ، طاهر روشندل اربطانی و مجتبی محمدنژاد شورکایی . "ارزشیابی برنامه های آموزشی شرکت سایپا با استفاده از مدل بازگشت سرمایه." پژوهش های مدیریت منابع سازمانی(دانشگاه تربیت مدرس) 1، 3 (1390): 81-106.
  • ، سیاوش صلواتیان و طاهر روشندل اربطانی. "مدیریت رسانه ای بحران رویکردی پیشگیرانه." پژوهشهای ارتباطی 18، 66 (1390): 176-149.
  • ، احسان سلطانی فر و طاهر روشندل اربطانی. "مدل مفهومی تبیین گفتمان حاکمیت مردم و رسانه با رویکرد پدافند غیر عامل." مطالعات میان رشته ای در رسانه و فرهنگ 1، 2 (1390): 87-114.
  • قلی پور، آرین ، حکیمه حسنقلی پور و طاهر روشندل اربطانی. "موانع تجاری سازی دانش در کارآفرینی دانشگاهی." توسعه کارافرینی 4، 14 (1390): 183-165.
  • روشندل اربطانی، طاهر ، سیدمحمد مقیمی ، محمد قلی میناوند و داتیس خواجه ئیان . "چارچوبی برای تجاری سازی نوآوری های دیجیتال در شرکت های کارآفرین رسانه ای ایران ( مطالعه ای چند موردی )." مدیریت بازرگانی 4، 11 (1391): 71-88.
  • روشندل اربطانی، طاهر ، علیرضا تهرانی فر و صدرا خسروی . "تغییر ایستار در ارتباطات بین فردی بین فرهنگی با وساطت رایانه." تحقیقات فرهنگی ایران 5، 1 (1391): 133-156.
  • روشندل اربطانی، طاهر و سمیه لبافی. "تبیین عوامل موثر بر فرایند سیاستگذاری رسانه ای در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران." فصلنامه وسایل ارتباط جمعی رسانه (فصلنامه رسانه) 23، 86 (1391): 131-149.
  • روشندل اربطانی، طاهر ، علی دیواندری و سارا جانه . "بررسی اثرات همگرایی بر مدیریت رسانه های خبری چاپی مورد مطالعه روزنامه همشهری." فصلنامه مدیریت دولتی 3، 8 (1391): 39-56.
  • ، عباس نیک نژاد ، سیدمحمد مقیمی و طاهر روشندل اربطانی. "شناسایی الگوی کارآفرینی کسب و کارهای رسانه های دیجیتال کشور." توسعه کارافرینی 4، 15 (1391): 65-83.
  • سالار زهی، حبیب الله، طاهر روشندل اربطانی و علیرضا باباغیبی ازغندی. "شناسایی و اولویت بندی جهت گیری های توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات نیروی انتظامی در افق 1404 با رویکرد آینده نگاری." نظم و امنیت انتظامی 5، 19 (1391): 1-35.
  • ، حبیب اله ابراهیم پور، طاهر روشندل اربطانی و عبدالرضا امیری . "بررسی عوامل نگرشی موثر در تبیین اعتماد عمومی به پلیس ( مطالعه موردی : پلیس تهران )." پژوهش های مدیریت انتظامی (مطالعات مدیریت انتظامی) 7، 3 (1391): 301-327.
  • روشندل اربطانی، طاهر ، حسین رضی و سمیه لبافی . "بررسی آسیب شناسانه فرایند سیاست گذاری در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران." فصلنامه مدیریت دولتی 4، 10 (1391): 100-79.
  • روشندل اربطانی، طاهر و احمد کوهی اصفهانی. "همگرایی رسانه ای؛ رابطه تولید محتوای اینترنتی توسط کاربران و نحوه تماشای تلویزیون." فصلنامه مطالعات فرهنگ ارتباطات 13، 52 (1391): 143-168.
  • روشندل اربطانی، طاهر و منوچهر صابر. "ارتباط میان فرهنگ و فناوری اطلاعات و ارتباطات و آسیب های فرهنگی اینترنت." مطالعات میان رشته ای در رسانه و فرهنگ 2، 2 (1391): 109-128.
  • روشندل اربطانی، طاهر و سمیه لبافی. "تبیین عوامل موثر بر فرایند سیاستگذاری رسانه ای در سازمان صدا و سیما." فصلنامه وسایل ارتباط جمعی رسانه (فصلنامه رسانه) 23، 86 (1392): 131-149.
  • روشندل اربطانی، طاهر ، سیدرضا سیدجوادین ، اسماعیل سعدی پور و سیدمهدی شریفی. "نقش توسعه منابع انسانی در شهرت رسانه‌ای و خلق سرمایه شهرتی." پژوهشهای ارتباطی 20، 74 (1392): 43-69.
  • روشندل اربطانی، طاهر ، شهریار جانبازی و مجید ملک پور. "سبک رهبری و تعالی سازمانهای چند وظیفه ای (مورد مطالعه: حوزه پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی)." پژوهش در پزشکی 37، 3 (1392): 203-210.
  • نیک نژاد، عباس، سیدمحمد مقیمی و طاهر روشندل اربطانی. "شناسایی چارچوب کسب وکار رسانه های دیجیتال مبتنی بر اینترنت در ایران." پژوهشهای ارتباطی 20، 75 (1392): 81-100.
  • رهنورد، فرج الله، رقیه فتحی لیواری و طاهر روشندل اربطانی. "شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در اجرای راهبردهای سازمانی: مطالعه موردی مرکز صدا و سیمای آذربایجان شرقی." مدیریت بهره وری 7، 28 (1393): 75-93.
  • روشندل اربطانی، طاهر ، سمیه لبافی و مهدیه جلال پور. "تبیین نوع نگرش مخاطب نسبت به محتوای رسانه دینی (صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران)؛ مطالعه موردی: شهر اصفهان." دو فصلنامه دین و ارتباطات 21، 45 (1393): 55-88.
  • روشندل اربطانی، طاهر و مسلم شیروانی ناغانی. "شناسایی الگویی راهبردی برای آینده کوتاه مدت منابع انسانی؛ مورد مطالعه شرکت های ثبت شده در بورس اوراق بهادار تهران." فصلنامه پژوهش های مدیریت راهبردی(دانشگاه آزاد واحد نراق) 20، 55 (1393): 83-104.
  • فرزیان پور، فرشته، علیرضا محمدپور، شادی حسینی، طاهر روشندل اربطانی و طهمورث حسنقلی پوریاسوری . "بررسی تاثیر بازاریابی رسانه اجتماعی بر تمایل مشتریان به خرید الکترونیکی با در نظر گرفتن برخی متغیرهای واسطه ای." پژوهش در کیفیت 2، 4 (1393): 41-52.
  • سالار زهی، حبیب الله، طاهر روشندل اربطانی و احسان معصومی. "تحلیل استراتژیک توسعه کارآفرینی در صنایع شیلاتی استان SWOT-AHP بوشهر با رویکرد ترکیبی." مجله پژوهش های مدیریت عمومی 7، 25 (1393): 97-118.
  • روشندل اربطانی، طاهر ، سحر دادجو و فهیمه نگین تاجی. "بازنمایی زندگی روزمره جوانان در شهر تهران تحلیل فیلم های نیمه دوم دهه 80." تحقیقات فرهنگی ایران 7، 3 (1393): 45-81.
  • حکیم آرا، محمد علی، احسان شهیر و طاهر روشندل اربطانی. "عوامل موثر بر جذب کاربران ایرانی در شبکه های اجتماعی مجازی." فصلنامه امنیت ملی 3، 9 (1393): 138-157.
  • روشندل اربطانی، طاهر ، حسین کاظمی و فهیمه حاج اسماعیلی. "عوامل تعیین کننده شکاف دیجیتالی؛ مطالعه موردی شهروندان شهر رفسنجان." فصلنامه مدیریت دولتی 6، 4 (1393): 681-703.
  • بلالی، مجید، طاهر روشندل اربطانی و محمد مهدی ذوالفقار زاده کرمانی. "بررسی وضعیت رقابت در سپهر رسانه ای کشور." فصلنامه راهبرد 23، 73 (1393): 5-41.
  • روشندل اربطانی، طاهر و مسعود مقصودی. "رابطه بین جو سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی خبرنگاران شاغل در خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)." فصلنامه وسایل ارتباط جمعی رسانه (فصلنامه رسانه) 26، 98 (1394): 25-49.
  • ، حبیب ابراهیم پور، علی خالق خواه و طاهر روشندل اربطانی. "عوامل رفتاری موثر در تبیین اعتماد عمومی شهروندان به پلیس در تهران." فصلنامه دانش انتظامی 17، 66 (1394): 1-17.
  • آقازاده، هاشم، طاهر روشندل اربطانی و سماء بانی فاضل. "ارائه مدلی برای بررسی تأثیر رسانه‌ها در ایجاد رغبت به سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار از طریق پیام‌های تبلیغاتی." مطالعات رسانه ای 10، 29 (1394): 25-36.
  • روشندل اربطانی، طاهر ، علی اصغر پورعزت ، سید وحید عقیلی و سمیه لبافی. "طراحی و تبیین مدل سیاست گذاری خبری بر اساس مولفه های بنیادین در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران." مجله پژوهش های مدیریت عمومی 8، 28 (1394): 109-137.
  • روشندل اربطانی، طاهر . "پژوهشی بنیادین در حوزه مفاهیم نظری سیاستگذاری رسانه ای." فصلنامه مدیریت دولتی 7، 3 (1394): 481-504.
  • روشندل اربطانی، طاهر و سید جواد جعفری زوج. "ارائه مدل شایستگی نیروی انسانی در سازمان های خبری؛ مورد مطالعه خبرنگاران سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران." فرایند مدیریت و توسعه 28، 3 (1394): 3-17.
  • روشندل اربطانی، طاهر و منا کاتبی. "تحلیل شبکه اجتماعی متخصصان روابط عمومی ایران." طب و تزکیه 24، 3 (1394): 73-88.
  • روشندل اربطانی، طاهر ، محمد مهدی ذوالفقار زاده کرمانی و مجید بلالی. "روندهای محیطی موثر بر آینده رسانه ملی در چشم انداز بیست ساله کشور." فصلنامه پژوهش های مدیریت راهبردی(دانشگاه آزاد واحد نراق) 20، 54 (1394): 63-99.
  • روشندل اربطانی، طاهر . "چیستی سازمان های رسانه ای." فصلنامه وسایل ارتباط جمعی رسانه (فصلنامه رسانه) 26، 4 (1394): 5-18.
  • روشندل اربطانی، طاهر ، حسن بشیر، علی اصغر پورعزت و سید جمال الدین حسینی. "طراحی مدل سازگارسازی رسانه گری آ یین زیارت در شبکه های اجتماعی." دو فصلنامه دین و ارتباطات 22، 48 (1394): 63-86.
  • روشندل اربطانی، طاهر و مسلم شیروانی ناغانی. "ارائه مدلی برای بهبود عملکرد مالی سازمان، با تاکید بر نقش "ترکیب منابع انسانی" و "ثبات مدیریت"." تحقیقات مالی 17، 2 (1394): 218-199.
  • حقیقی ، محمد، طاهر روشندل اربطانی و علی صالحی. "بررسی مشکلات و موانع توسعة صنعت گردشگری در شهر اصفهان از دیدگاه گردشگران." مدیریت بازرگانی 7، 4 (1394): 865-880.
  • روشندل اربطانی، طاهر و زهرا قیومی. "شناسایی مولفه های اقناعی تبلیغات تلویزیونی با هدف ترویج مصرف بهینه انرژی برق در کشور." پژوهش های برنامه ریزی و سیاستگذاری انرژی 1، 1 (1394): 173-202.
  • روشندل اربطانی، طاهر و حبیب ابراهیم پور . "نقش دینداری در کاهش رفتارهای غیرمدنی سازمانی کارکنان دانشگاه؛ مورد مطالعه دانشگاه محقق اردبیلی." فرهنگ در دانشگاه اسلامی 6، 1 (1395): 3-16.
  • سیدجوادین ، سیدرضا، طاهر روشندل اربطانی و علیرضا نوبری. "مدیریت منابع انسانی سبز، یک رویکرد سرمایه گذاری و توسعه پایدار." فصلنامه دانش سرمایه گذاری 5، 20 (1395): 297-327.
  • روشندل اربطانی، طاهر . "تاثیر شبکه های اجتماعی در بهبود وفاداری و ارتباط مشتری برند (مطالعه موردی: برند لپ تاپ)." مدیریت بازرگانی 8، 3 (1395): 587-606.
  • روشندل اربطانی، طاهر ، سعیدرضا عاملی رنانی و مجتبی حاجی جعفری. "امکان سنجی کاربست محتوای کاربرساز در فرآیندهای بازاریابی محتوایی؛ مطالعه موردی دیجی کالا." فصلنامه مطالعات رسانه های نوین (دانشگاه علامه طباطبائی) 2، 7 (1395): 157-190.
  • سیدجوادین ، سیدرضا، طاهر روشندل اربطانی و علیرضا نوبری. "مدیریت منابع انسانی سبز یک رویکرد سرمایه گذاری و توسعه پایدار." فصلنامه دانش سرمایه گذاری 5، 20 (1395): 297-327.
  • حقیقی ، محمد، طاهر روشندل اربطانی، احمد روستا و علی صالحی. "ارائه الگوی کاربردی برای بازاریابی چندحسی در برندسازی مقصد گردشگری." مدیریت بازرگانی 9، 1 (1396): 63-82.
  • روشندل اربطانی، طاهر ، سیدمحمد مقیمی ، حسن بشیر و محمد حسین ظریفیان یگانه. "طراحی مدل سیاستگذاری رسانه ای اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی مبتنی بر رویکرد همگرایی محتوایی." پژوهشهای ارتباطی 24، 2 (1396): 9-30.
  • بهاری، نادر، هاشم آقازاده، طاهر روشندل اربطانی و شهرام صدقی. "طراحی الگوی برندسازی شهری برای توسعه کارآفرینی (مورد مطالعه: شهرستان گرمی)." فصلنامه توسعه کارآفرینی 10، 36 (1396): 221-240.

همایش‌های بین المللی

  • Roushandel arabtani, Taher, and . "Remeditation of media markets toward media entrepreneurship: How recession reconstructed media industry." Media Management, Moscow, June 9-12, 2011 .
  • Roushandel arabtani, Taher, and Mojtaba Ramazani. "Designing an Effective Advertising model to penetrate into markets of CIS countries in Eastern Azerbaijan's non-oil export sector (Case Study: Georgia)." 2nd International Conference on New Directions in Business, Management, Finance and Economics, Tbilisi, August 5-8, 2014 .
  • Ramazani, Mojtaba, and Taher Roushandel arabtani. "Iranian Potential Business Opportunities in Georgia." 2nd International Conference on New Directions in Business, Management, Finance and Economics, Tbilisi, August 5-8, 2014 .
  • Roushandel arabtani, Taher, and سمیه لبافی . "Why Hiding Knowledge in Knowledge-based Organizations?." International Conference of Research in Innovation and Technology,, July 3-3, 2016 .
  • روشندل اربطانی، طاهر ، فرج اله رهنورد و عباس طالب نژاد حکم آبادی. "شناسایی عوامل موثر بر استقرار موفقیت آمیز برون سپاری در شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی." اقتصاد، مدیریت، حسابداری و علوم اجتماعی، رشت، خرداد 31-31، 1393.

همایش‌های داخلی

  • روشندل اربطانی، طاهر . "نقش مدیریت رسانه در تحول بحران از تهدید به فرصت." رسانه ملی و مدیریت بحران، تهران، ارديبهشت 14-14، 1387.
  • روشندل اربطانی، طاهر . "نقش رسانه های جمعی در فرهنگ سازی بیمه در جامعه." بررسی فضای کسب و کار در صنعت بیمه، تهران، آبان 12-12، 1387.
  • روشندل اربطانی، طاهر . "کارکرد رسانه های جمعی در تصویر سازی از ناجا و تاثیر آن در جذب و نگهداری نیروها شایسته و کارآمد." همایش علمی گزینش در ناجا، تهران، دي 26-26، 1387.
  • روشندل اربطانی، طاهر . "بسی ابعاد استراتژیک قاچاق کالا در استان های آذربایجان غربی و شرقی." انضباطامنیت اقتصادی و پدیده قاچاق کالا و ارز، تهران، ارديبهشت 15-15، 1388.
  • روشندل اربطانی، طاهر . "الزامات ساختاری رادیو یادگیرنده." اجلاس بین المللی رادیو، تهران، ارديبهشت 25-28، 1388.
  • روشندل اربطانی، طاهر . "رسانه های جمعی و فرهنگ چشم انداز." نقش مدیریت راهبردی در تحقق چشم انداز بیست ساله جمهوری اسلامی ایران، تهران، آبان 13-13، 1389.
  • آقازاده، هاشم، طاهر روشندل اربطانی و زهرا خودمهر. "طراحی الگوی ارتباط با مشتری تحویلداران و ارزیابی آن در شعب بانک پارسیان." کنفرانس بین المللی مدیریت نوآوری و کارآفرینی، شیراز، بهمن 27-28، 1389.
  • امین فرد، احمد و طاهر روشندل اربطانی. "تدوین راهبردهای مطلوب استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی برای انجمن های علمی- دانشجویی." شبکه های اجتماعی مجازی بستری برای آموزش و یادگیری، تهران، ارديبهشت 22-22، 1394.
  • روشندل اربطانی، طاهر ، احمد امین فرد و ناهید مونسان. "فضای مجازی و فرهنگ های مجازی؛ فرصت ها و تهدیدها برای زنان ایرانی." سومین کنفرانس ملی روانشناسی و علوم رفتاری، تهران، مرداد 22-22، 1394.
  • روشندل اربطانی، طاهر ، محمد مهدی فرجیان و شمسی سلمانی زاده. "آینده پژوهی ارتباطات سازمانی با گسترش استفاده از شبکه های اجتماعی." دوازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران، تهران، دي 6-6، 1394.
  • روشندل اربطانی، طاهر و افشین امیدی. "شناسایی اهمیت نقش های رسانه در فرایند خط مشی گذاری عمومی." مدیریت دولتی ایران، تهران، دي 29-29، 1394.

راهنمایی پایان نامه

  • طراحی مدل عوامل موثر بر استرس گویندگان خبر(مورد پژوهی: شبکه خبر سیمای جمهوری اسلامی ایران)، قائمه ابراهیمی فرکوش، کاربردی، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، 1390/12/20
  • ارائه الگوی مناسب جهت تربیت مجریان سیاسی خبر در سیمای جمهوری اسلامی ایران، مهرناز تجددعلیزاده، کاربردی، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، 1390/12/24
  • ارائه چارچوب تجاری سازی نوآوری های دیجیتالی در شرکت های کارآفرین رسانه ای، داتیس خواجه ئیان، کاربردی، گروه مدیریت دولتی، 1391/02/16
  • آینده نگاری کتابخانه های عمومی ایران برای حضور اثربخش در میان رقبای رسانه ای جدید و نوظهور، جلال غفاری قدیر، کاربردی، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، 1391/04/11
  • بررسی مقایسه ای اثربخشی تبلیغات تلویزیونی، چاپی و آنلاین بر اساس الگوی تونل خرید مشتریان، محمد معماریان، کاربردی، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، 1391/06/28
  • بررسی رابطه بین تولید مشارکتی محتوای اینترنتی توسط کاربران و نحوه استفاده از تلویزیون جمهوری اسلامی ایران در شهر تهران، احمد کوهی اصفهانی، کاربردی، گروه مدیریت دولتی، 1391/06/30
  • بررسی رابطه بین جو سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی خبرنگاران شاغل در خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران(ایرنا)، مسعود مقصودی، کاربردی، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، 1391/06/30
  • شناسایی عوامل موثر بر جذب کاربران ایرانی به شبکه¬های اجتماعی مجازی خارجی با مورد مطالعه کاربران شبکه اجتماعی فیس بوک، احسان شهیر، کاربردی، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، 1391/07/11
  • میزان تطابق شبکه پرس تی وی باالگوی سازمان یادگیرنده براساس دیدگاه واتکیزو مارسیک:، محمود مجدی، کاربردی، گروه مدیریت دولتی، 1391/07/15
  • طراحی و تبیین مدل توسعه منابع انسانی جهت دستیابی به شهرت رسانه ای، سید مهدی شریفی، کاربردی، گروه مدیریت بازرگانی، 1391/08/17
  • آسیب شناسی فرایند ساخت برنامه های رادیویی در معاونت صدا با هدف ارائه الگوی مطلوب، مریم السادات صالح، کاربردی، دانشگاه تهران، 1391/10/19
  • ارزیابی تاثیر ابعاد کیفیت خدمات الکترونیکی بر رضایت و وفاداری الکترونیکی مشتریان، علی حسین پور، کاربردی، پردیس بین المللی ارس، 1391/11/26
  • بررسی مولفه های تاثیرگذار بر پذیرش اینترنت توسط شهروندان اراکی در راستای کسب اطلاعات شهری، ساجد گودرزی، کاربردی، گروه مدیریت دولتی، 1391/11/30
  • بررسی عوامل موثر بر توسعه ارتباطات سازمانی مجازی در دانشگاه علوم پزشکی تهران، نیلوفر امیری، کاربردی، دانشگاه تهران، 1391/12/22
  • ارائه الگوی مناسب مدیریت خبر در شبکه تلویزیونی العالم، زینب قیامتیون، کاربردی، دانشگاه تهران، 1391/12/22
  • بررسی تاثیر سبک رهبری بر تعالی سازمان های چند وظیفه ای؛ مورد مطالعه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، شهریار جانبازی، کاربردی، پردیس بین المللی ارس، 1392/04/30
  • بررسی رابطه بین ساختار سازمانی و توانمندی منابع انسانی با آمادگی استقرار مدیریت دانش در صنعت پالایش کشور، هوشنگ کمایی عسگری، کاربردی، پردیس بین المللی ارس، 1392/06/07
  • شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در اجرای راهبردهای صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی، رقیه فتحی لیواری، کاربردی، پردیس بین المللی ارس، 1392/06/07
  • مقایسه مولفه های رضایتمندی شغلی با برنامه منابع انسانی استراتژیک در شرکت مهندسی فولاد سایا، الهام بزرگ حداد، کاربردی، پردیس بین المللی ارس، 1392/06/20
  • بررسی تاثیر بازاریابی رسانه اجتماعی بر تمایل مشتریان به خرید الکترونیکی، علیرضا محمدپور، کاربردی، پردیس بین المللی کیش، 1392/06/28
  • طراحی الگوی آمیخته بازاریابی خدمات جهت راه اندازی یک شبکه تلویزیونی بر مبنای الگوی مدیریت منسجم خدمات لاولاک و لارن، محمد جواد هنرمند ساری، کاربردی، دانشگاه تهران، 1392/07/13
  • مطالعه تاثیر نقد و ارزیابی های کاربران فروشگاه های اینترنتی در فروش محصولات، قاسم سرافرازی، کاربردی، دانشگاه تهران، 1392/07/13
  • شناسایی و اولویت بندی رسانه های تبلیغاتی جهت ارتباط موثر با مشتریان در بانک توسعه صادرات، زهرا جزایری، کاربردی، دانشگاه تهران، 1392/07/14
  • بررسی تاثیر وجود پردیس های دانشگاهی بر جذب سرمایه گذاری در منطقه آزاد ارس، فرناز متقی زاده، کاربردی، پردیس بین المللی ارس، 1392/07/14
  • ارائه مدل نهادینه سازی تفکر مشتری مداری در سطح شعب بانک تجارت استان آذربایجان شرقی، ناصر نیک نیا، کاربردی، پردیس بین المللی ارس، 1392/08/03
  • بررسی فعالیت های بازاریابی مبتنی بر مدیریت ارتباط با مشتری در سطح شرکت های کوچک و متوسط(SMEs) منطقه آزاد ارس، داوود حسن پور، کاربردی، پردیس بین المللی ارس، 1392/08/24
  • بررسی تطبیقی سرفصل دروس کارشناسی ارشد رشته مدیریت رسانه در ایران با دانشگاه های مجری آن در دنیا، آوات صالحی، کاربردی، دانشکده مدیریت، 1392/11/07
  • بررسی عوامل موثر بر جذب سرمایه گذاری در منطقه آزاد ارس، حسین قلی بیگلو، کاربردی، پردیس بین المللی ارس، 1392/11/10
  • شناسایی و اولویت بندی زمینه های جذب سرمایه گذار در حوزه های خدماتی در منطقه آزاد ارس، جواد صفرخانلو، کاربردی، پردیس بین المللی ارس، 1392/12/01
  • مطالعه تأثیر اسطوره سازی در جذب مخاطب کودک و نوجوان به برنامه‌های سیمای جمهوری اسلامی ایران، مرتضی پورزند، کاربردی، دانشگاه تهران - پردیس البرز، 1392/12/13
  • اثرات دورکاری بر تعهد و رضایت شغلی کارکنان خبرگزاری‌ها، سعید ابوالحسنی، کاربردی، دانشگاه تهران - پردیس البرز، 1392/12/13
  • عوامل مؤثر بر جذب و نگهداشت خبرنگار در خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا)، مرضیه منگلی، کاربردی، دانشگاه تهران - پردیس البرز، 1392/12/13
  • شناسایی و اولویت بندی عناصر آمیخته بازاریابی منتخب موثر بر تصمیم مصرف کنندگان به خرید سریال های شبکه نمایش خانگی، هومن قاپچی، کاربردی، دانشکده مدیریت، 1392/12/19
  • ارائه الگوی شایستگی مدیران رسانه: مطالعه موردی سردبیران اتاق خبر روزنامه های کثیر الانتشار کشور، رحیمه رجبی اوزودی، کاربردی، دانشکده مدیریت، 1392/12/27
  • بررسی و تعیین عوامل مؤثر بر اجرای استراتژی بر اساس مدل اسکات، مقصود سعیدی عباس آباد، کاربردی، پردیس بین المللی ارس، 1393/04/06
  • مطالعه عوامل موثر بر عملکرد شغلی گویندگان خبر صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، فهیمه نگین تاجی، کاربردی، گروه مدیریت بازرگانی، 1393/05/05
  • بررسی اثربخشی نظام ارزیابی عملکرد کارکنان گمرک تبریز، محمد امیرکبیری، کاربردی، پردیس بین المللی ارس، 1393/06/05
  • شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر در پیاده سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان در بیمه پاسارگاد استان آذربایجان شرقی، داوود احمدی، کاربردی، پردیس بین المللی ارس، 1393/06/05
  • تدوین استراتژی های مطلوب بازاریابی برای شرکت آلاکس ایران کیش، مسعود حکیمی، کاربردی، پردیس بین المللی ارس، 1393/06/05
  • بررسی تأثیر همترازی راهبردهای بازاریابی و صادرات بر عملکرد شرکت های فعال در منطقه آزاد ارس، فاطمه مولایی، کاربردی، پردیس بین المللی ارس، 1393/06/18
  • اثر تسهیم دانش بر عملکرد سازمان در نمایندگی های بیمه آذربایجان غربی ـ ارومیه، میلاد گلوانی، کاربردی، پردیس بین المللی ارس، 1393/06/19
  • بررسی رابطه بین استراتژی های منابع انسانی با رضایتمندی مشتریان (مورد مطالعه: نمایندگی های خدمات پس از فروش شرکت ایران خودرو اصفهان، کبری نجفی، کاربردی، پردیس بین المللی ارس، 1393/06/27
  • بررسی تأثیر ترکیب منابع انسانی سازمان و میزان ثبات مدیریت برعملکرد سازمانی (مورد مطالعه: شرکت های ثبت شده در بورس اوراق بهادار تهران)، مسلم شیروانی ناغانی، کاربردی، پردیس بین المللی ارس، 1393/06/27
  • شناسایی عوامل موثر بر کاهش فروش و اشتراک نشریات خانوادگی، اصغر نعمتی، کاربردی، دانشگاه تهران - پردیس البرز، 1393/06/30
  • بررسی تاثیر فضای حاکم بر روابط بین الملل بر اثربخشی مذاکرات تجار ایرانی با بازرگانان کشورهای حوزه خلیج فارس، آسیه فتحعلی، کاربردی، پردیس بین المللی کیش، 1393/07/03
  • بررسی و ارزیابی الگوی مدیریت خبر در خبرگزاری فارس با هدف ارائه الگوی مطلوب، مرتضی قمری وفا، کاربردی، دانشگاه تهران - پردیس البرز، 1393/07/09
  • تاثیر کیفیت وب سایت، اعتماد برند و وفاداری برند بر ارزش ویژه برند، محمد رضا وکیلیان، کاربردی، دانشکده مدیریت، 1393/07/14
  • امکان سنجی اجرای رشته مدیریت رسانه مقطع کارشناسی ارشد در قالب گرایش های تخصصی از دیدگاه خبرگان و متخصصان، ابوذر محمد هاشمی، کاربردی، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، 1393/07/29
  • شناسایی شیوه های نوین تامین منابع مالی برای خبرگزاری ها؛ مورد مطالعه خبرگزاری ایرنا، عرفان رنجبر، کاربردی، گروه مدیریت بازرگانی، 1393/07/29
  • ارائه مدل شایستگی نیروی انسانی در سازمان های خبری، سید جواد جعفری زوج، کاربردی، دانشگاه تهران - پردیس البرز، 1393/09/05
  • شناسایی شاخص های کیفیت زندگی شهری در کلان شهر تهران با هدف کاربست در مدیریت شهری (مطالعه موردی: منطقه 15 تهران)، رحمان پارسا، کاربردی، دانشگاه تهران، 1393/11/01
  • بررسی چالش ها و فرصت های وب 3 در رابطه با کارکرد تفریحی- سرگرمی رسانه در ایران، مسعود مختاری، کاربردی، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، 1393/11/28
  • مدیریت ایستگاه تلویزیونی؛ مطالعه مقایسه ای بخش کردی شبکه تلویزیونی(سحر) صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و شبکه پیام اقلیم کردستان عراق، کاروان عبدالله محمد، کاربردی، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، 1393/11/28
  • بررسی عوامل موثر بر اجرای موفقیت آمیز برنامه های استراتژیک در وزارت راه و شهرسازی(مطالعه موردی: برنامه های استراتژیک بخش حمل و نقل)، رامین یعقوبی، کاربردی، پردیس بین المللی ارس، 1393/12/15
  • بررسی تأثیر همترازی راهبردهای سرپرستی و راهبردهای مدیریت دانش بر توان اجرایی در شرکتهای مادرتخصصی، رامین رهنورد، کاربردی، پردیس بین المللی ارس، 1393/12/15
  • تحلیل شبکه اجتماعی متخصصان روابط عمومی ایران، منا کاتبی، کاربردی، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، 1393/12/16
  • شناسایی تاثیر سریال های شبکه های ماهواره ای بر سبک زندگی مخاطبان شهر تهران، ساره نوباوه وطن، کاربردی، دانشگاه تهران، پردیس البرز، 1393/12/19
  • بررسی عوامل تعیین کننده ساختار سرمایه در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران، بابک آقازاده، کاربردی، پردیس بین المللی ارس، 1393/12/22
  • بررسی هویت بخشی بصری در یک شبکه تلویزیونی؛ مورد مطالعه شبکه فیلم و سریال iFILM، احسان کاوه، کاربردی، دانشگاه تهران، پردیس البرز، 1393/12/24
  • ارائه راهکارهای ارتقاء جایگاه بخش خصوصی در نظام مطبوعاتی ایران، علیرضا بختیاری، کاربردی، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، 1394/03/31
  • بررسی رابطه بین تصویر ذهنی از برند محصولات و تمایلات رفتاری مشتریان فروشگاههای زنجیره ای سطح شهر تبریز، داوود جعفرلو، کاربردی، پردیس بین المللی ارس، 1394/06/18
  • تدوین ااستراتژی های رقابتی برای شرکت آکپا ایران کیش، آرش قوامی، کاربردی، پردیس بین المللی ارس، 1394/06/18
  • انتخاب روش درآمدزایی وبگاه های شبکه اجتماعی مبتنی بر سکوی رایانش و خدمات ارائه شده، محمد بدیعی، کاربردی، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، 1394/06/30
  • ارائه مدل خط مشی گذاری تولید و تامین برنامه های نوجوان در سیمای جمهوری اسلامی ایران، طیبه فروزنده جونقانی، کاربردی، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، 1394/06/31
  • بررسی مقایسه ای جایگاه و عملکرد سینمای ایران و سینمای آمریکا در عرصه دیپلماسی عمومی، زینب مددی، کاربردی، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، 1394/06/31
  • طراحی مدل پارادایمی سازگارسازی رسانه گری آیین های مذهبی با هویت اسلامی در فضای مجازی، سید جمال الدین حسینی، کاربردی، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، 1394/07/14
  • امکان‌سنجی کاربست محتوای کاربرساز در فرآیندهای بازاریابی محتوایی: مطالعه داده‌بنیاد نظرات کاربرساز دیجی‌کالا، مجتبی حاجی جعفری، کاربردی، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، 1394/10/29
  • شناسایی و رتبه بندی چالش های فراروی توسعه صنعت توریسم در منطقه آزاد ارس، مهین جبرئیل زاده، کاربردی، پردیس بین المللی ارس، 1394/11/23
  • بررسی تأثیر کیفیت خدمات و تصویر برند بر وفاداری مشتریان مورد مطالعه: آزمایشگاه های پاتوبیولوژی شهر تبریز، وحید رحیمی دره چی، کاربردی، پردیس بین المللی ارس، 1394/11/25
  • آینده نگاری رسانه ملی در افق چشم انداز بیست ساله کشور، مجید بلالی، کاربردی، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، 1394/11/27
  • تدوین راهبردهای مناسب شبکه افق سیمای جمهوری اسلامی ایران، محسن اخوان فر، کاربردی، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، 1394/12/03
  • طراحی وتبیین مدل اثر بخش تبلیغات رسانه ای به منظوربهبود الگوی مصرف انرژی برق خانوارهای تهرانی ( مورد مطالعه تبلیغات تلویزیونی )، زهرا قیومی، کاربردی، دانشگاه تهران - پردیس بین المللی کیش، 1394/12/06
  • ارزیابی تبلیغات رسانه ای شرکت ایران خودرو از دید مشتریان، سید محمد حسن عرفانی، کاربردی، دانشگاه تهران، پردیس البرز، 1394/12/11
  • مطالعه اثر آگهی های بازرگانی سیمای جمهوری اسلامی ایران بر سبک زندگی دانش آموزان مقطع متوسطه مدارس سطح تهران، رویا حجت، کاربردی، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، 1394/12/15
  • طراحی مدل تبلیغات اثربخش نفوذ در کشورهای CIS در بخش صادرات غیرنفتی استان آذربایجان شرقی (مطالعه موردی: محصولات خشکبار)، مجتبی رمضانی، کاربردی، پردیس بین المللی ارس، 1395/04/05
  • طراحی الگوی مناسب تبلیغاتی برای بانک پارسیان از طریق شبکه‌های اجتماعی، احد محمودزاده، کاربردی، پردیس بین المللی ارس، 1395/06/02
  • طراحی الگوی برنامه ریزی منابع انسانی ویژه مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی کشور، یوسف داداش زاده، کاربردی، پردیس بین المللی ارس، 1395/06/29
  • ارائه الگوی تبلیغات رضایت محورازطریق شبکه های اجتماعی مبتنی برموبایل (مطالعه موردی اینستاگرام)، سعید شهبازی، کاربردی، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، 1395/12/15
  • ررسی تأثیر نمایشگاههای تجاری خارجی بر وضعیت صادراتی شرکت های غیرنفتی، زهرا قدرتی، کاربردی، پردیس بین المللی ارس

مشاوره پایان نامه

  • امکان سنجی و طراحی الگوی تکثر رادیو تلویزیونی در ایران با توجه به الزامات سند چشم انداز نظام جمهوری اسلامی، فواد صادقی، کاربردی، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، 1390/12/22
  • طراحی مدل کارآفرینی رسانه ای در کسب و کارهای رسانه های دیجیتالی ایران، عباس نیک نژاد، کاربردی، گروه مدیریت دولتی، 1391/04/28
  • شناسایی راهبردهای مطلوب سیمای جمهوری اسلامی ایران به منظور تحقق اهداف نقشه جامع علمی کشور، ناهید خدابنده لو، کاربردی، گروه مدیریت دولتی، 1391/07/11
  • ارزیابی تاثیرات اجتماعی توسعه خطوط متروی شرق تهران، ساناز نیک فال آذر، کاربردی، گروه مدیریت دولتی، 1391/07/15
  • بررسی تأثیر رهبری تحول آفرین بر تعهد سازمانی کارکنان سازمان‌های رسانه‌ای مورد مطالعه (همشهری)، لیلا حیدری، کاربردی، دانشکده مدیریت، 1391/12/22
  • تبیین و اولویت بندی عوامل موثر بر توسعه فروش بیمه بدنه اتومبیل، محمد علی مهری، کاربردی، پردیس بین المللی ارس، 1392/03/09
  • بررسی موانع استقرار ایزو 9001 در اداره کل گمرک جلفا، فردین نظری، کاربردی، پردیس بین المللی ارس، 1392/04/06
  • ارزیابی کارایی نمایندگی های شرکت بیمه ایران و رتبه بندی آنها بر اساس تکنیک تحلیل پوششی داده ها، احمد جوادی پور، کاربردی، پردیس بین المللی ارس، 1392/04/15
  • آسیب شناسی مسایل مربوط به برنامه ریزی واحد تحقیق و توسعه در سیمای مرکز قم، عصمت جیریایی، کاربردی، گروه مدیریت دولتی، 1392/06/31
  • مقایسه سیمای جمهوری اسلامی ایران و شبکه اجتماعی فیس بوک به لحاظ کارکرد سرگرمی در میان کاربران جوان ایرانی با هدف ارایه راهکارهای مدیریتی برای برنامه سازان، مهناز آقازمانی، کاربردی، دانشگاه تهران، 1392/06/31
  • ارتباط بازاریابی داخلی با نقش واسطه ای رفتار شهروندی سازمانی و اثر آن بر کیفیت خدمات، سامان قبادی علمداری، کاربردی، پردیس بین المللی ارس، 1392/07/04
  • تبیین مدل تاثیر گذاری مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد بانکی در بانک سرمایه، بهروز فیض اللهی، کاربردی، پردیس بین المللی ارس، 1392/07/04
  • بررسی موانع تجاری سازی پیام های رسانه های جمعی ، سعیده جعفری، کاربردی، گروه مدیریت دولتی، 1392/07/06
  • ارزیابی سطوح مختلف نیازهای روزنامه نگاران بر اساس نظریه سلسله نیازهای مازلو، فاطمه عسگری آزاد، کاربردی، گروه مدیریت دولتی، 1392/07/15
  • بررسی عوامل موثر بر انگیزش شغلی کارکنان صدا و سیمای مرکز یزد، حسن شفیعی مزرعه، کاربردی، گروه مدیریت دولتی، 1392/07/23
  • بررسی تاثیر افزایش شبکه های تلویزیونی بر رضایت مخاطبان در سه گروه سنی نوجوان، جوان و میانسال، مهدی علیخانی، کاربردی، گروه مدیریت دولتی، 1392/07/29
  • تدوین مرامنامه اخلاقی ناظر بر معرفی شخصیت امام عصر (عج) در رسانه ملی، مریم شفیعی سروستانی، کاربردی، دانشکده مدیریت، 1392/10/03
  • بررسی تاثیر پیاده سازی مدیریت دانش بر عملکرد منابع انسانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان هریس، محمد دهقانیان، کاربردی، پردیس بین المللی ارس، 1392/10/25
  • مطالعه موانع کارآفرینی سازمانی در خبرگزاری‌های کشور، بهناز کوشا، کاربردی، دانشگاه تهران - پردیس البرز، 1392/10/30
  • ررسی رابطه بین بکارگیری بازاریابی اینترنتی بر افزایش فروش محصولات شرکت ارس خودرو دیزل آمیکو، لیدا پورقاسم، کاربردی، پردیس بین المللی ارس، 1392/11/10
  • طراحی مدل شایستگی سردبیران روزنامه، علیرضا تهرانی فر، کاربردی، دانشکده مدیریت، 1392/11/28
  • مطالعه آسیب‌های سیاست‌گذاری خبری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در انتخابات، علی نوریجانی، کاربردی، دانشگاه تهران - پردیس البرز، 1392/11/30
  • بررسی سود ناشی از مدیریت ارتباط با مشتری و تأثیر یادگیری مولد بر آن، پروین پارسا چزره خون، کاربردی، پردیس بین المللی ارس، 1393/06/13
  • خط مشی گذاری برای کاربست رسانه در جهت نافذ کردن شان سرمایه معنوی به مثابه یک مزیت راهبردی در سازمان دانشگاه تهران، احمد سیاح، کاربردی، دانشگاه تهران - پردیس البرز، 1393/06/22
  • بررسی تأثیر بانکداری الکترونیکی بر عملکرد بانک صادرات استان آذربایجان شرقی، محمد عبدالعلی پور اول، کاربردی، پردیس بین المللی ارس، 1393/06/25
  • آسیب‌شناسی مدیریت تبلیغات تجاری در ایران با توجه به مدل 5M، زینب میرهادی، کاربردی، دانشگاه تهران - پردیس البرز، 1393/06/30
  • مطالعه تأثیر تسهیم دانش بر نوآوری سازمانی در هیأت تحریریه روزنامه‌ها، زهرا زندیه، کاربردی، دانشگاه تهران - پردیس البرز، 1393/06/30
  • نقش کانون های فرهنگی و هنری بر سبک زندگی ایرانی- اسلامی دانشجویان، حکیمه قائمی، کاربردی، دانشگاه تهران - پردیس البرز، 1393/06/31
  • بررسی مقایسه ای اثربخشی رسانه ها برای ترغیب سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار تهران، سما بانی فاضل، کاربردی، گروه مدیریت بازرگانی، 1393/06/31
  • سنجش میزان مشارکت شهروندان در تقلیل آسیب های ناشی از حوادث طبیعی و عوامل مرتبط با آن، محمد صداقتی، کاربردی، پردیس بین المللی ارس، 1393/07/02
  • نقش رسانه ها در ایجاد و تقویت فضای عمومی با تاکید بر تلویزیون در جمهوری اسلامی ایران از دیدگاه خبرگان ارتباطی و مدیران رسانه، اعظم علی اصفهانی، کاربردی، دانشکده مدیریت، 1393/07/06
  • باز طراحی مکانیزم سیاستگذاری رسانه ای متاثر از رویکرد ارتقاء سواد رسانه ای، آمنه کلاته آقامحمدی، کاربردی، گروه مدیریت بازرگانی، 1393/07/23
  • بررسی تاثیر کیفیت خدمات و محصول بر روی رضایت، ارزش درک شده و تمایلات رفتاری مصرف کنندگان، آیلار زینال زاده، کاربردی، پردیس بین المللی ارس، 1393/07/25
  • بررسی استفاده مدیران رسانه از ستاره های سینما در تبلیغات کالاهای مصرفی، پیام زین العابدینی، کاربردی، دانشگاه تهران - پردیس البرز، 1393/07/29
  • بررسی مقایسه ای اثربخشی تبلیغات تجاری در دو رسانه سیمای جمهوری اسلامی ایران و رسانه های فضای مجازی کشور، مونا بازیان، کاربردی، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، 1393/10/23
  • بررسی میزان تأثیر عوامل محیطی فروشگاه بر روی رفتار خرید تصادفی مصرف کنندگان، عطیه ابراهیم نژاد آقا مشهدی، کاربردی، پردیس بین المللی ارس، 1393/11/24
  • آسیب شناسی کارآفرینی رسانه ای در تبلیغات تلویزیونی با تاکید بر تبلیغات کودک و نوجوان، زینب کریمیان جوپاری، کاربردی، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، 1393/11/26
  • شناسایی عوامل مؤثر بر ارتقای فرهنگ تمکین مالیاتی از دیدگاه مؤدیان و مأموران مالیاتی، تیمور پورقاسم صوفیانی، کاربردی، پردیس بین المللی ارس، 1393/11/30
  • بررسی رفتار خرید مخاطبان در صنعت سینمای ایران، میر محمد مهدی مدیرزاده طهرانی، کاربردی، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، 1394/04/02
  • بررسی تأثیر ادراک فرهنگ سازمانی بر بهینه کردن جهت گیری استراتژیک سازمان ها، سیامک قالب ساز، کاربردی، پردیس بین المللی ارس، 1394/06/18
  • اولویت بندی استراتژی های بازاریابی شرکت آمیکو با استفاده از تکنیک تاپسیس فازی، حمیده خدادادی، کاربردی، پردیس بین المللی ارس، 1394/06/28
  • بررسی اثرات فرآیندهای مدیریت زنجیره تأمین بر مزیت رقابتی و عملکرد سازمانی، بابک صمدی، کاربردی، پردیس بین المللی ارس، 1394/06/29
  • بررسی مدیریت انتشار تصاویر در رسانه ملی در زمان بحران و ارائه سازو کارهای بهبود آن، زینب مهرابی بیان، کاربردی، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، 1394/06/31
  • بررسی عوامل موثر بر توسعه صنعت سینما در ایران، روح الله مهدوی فر، کاربردی، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، 1394/06/31
  • طراحی مدل مدیریتی بخش خبری رسانه ملی در حوزه فضای مجازی با بهره گیری از رویکرد ارتباطات آیینی، بهاره رادمنش، کاربردی، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، 1394/06/31
  • ارائه الگوی مدیریت معنی و محتوای سریال سازی تلویزیونی با محوریت نمایش سبک زندگی ایرانی- اسلامی، یوسف نادری منش، کاربردی، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، 1394/06/31
  • بررسی تاثیر رسانه های نوین تبلیغاتی در قصد خرید مشتریان؛ مورد مطالعه بیلبوردهای تبلیغاتی سطح جزیره کیش، فرزانه آغبالی، کاربردی، دانشگاه تهران - پردیس بین المللی کیش، 1394/07/09
  • آسیب شناسی تبلیغات تلویزیونی برای مصرف کننده کودک، فهیمه یساقی، کاربردی، دانشگاه تهران - پردیس بین المللی کیش، 1394/07/09
  • نقش استراتژی های سازمان در موفقیت مدیریت دانش در شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی، مجید سلمانی، کاربردی، پردیس بین المللی ارس، 1394/07/14
  • طراحی الگوی مدیریت منابع انسانی سبز با رویکرد ملی، علیرضا نوبری، کاربردی، پردیس بین المللی ارس، 1395/06/29
  • ارائه مدل کاربرد بازاریابی چندحسی در برندسازی مقصد گردشگری، علی صالحی، کاربردی، پردیس بین المللی ارس، 1395/06/31

بلاگ شخصی

وب سایت رسمی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران . Copyright @ 2017