دکتر مسعود کیماسی

مرتبه علمی : استادیار
سمت : هیئت علمی گروه آموزشی MBA‏
ایمیل :
تلفن : 61117749
آدرس :

بیوگرافی

تحصیلات

  • دکتری, ---, مدیریت -سیاستگذاری در بخش عمومی, تهران
  • کارشناسی ارشد, ---, مدیریت بازرگانی-بازاریابی بین الملل, تهران
  • کارشناسی, ---, مدیریت بازرگانی, شهیدچمران اهواز

کارنامه پژوهشی

کتاب‌های تالیفی

  • کیماسی، مسعود، ریحانه بحری نژاد و مژگان نصیری. "بازاریابی سیاسی." تهران: انتشارات دانشگاه تهران، 1395.

کتاب‌های ترجمه شده

  • کیماسی، مسعود، علی عمویی اوجاکی و آوا شفیعی. "سنجه‌های بازاریابی: بیش از 110 سنجه کلیدی که هر بازاریابی به آن نیاز دارد." تهران: مهکامه، 1395.
  • کیماسی، مسعود، سید حسن موسوی خادم و نیلوفر رضایی. "بازاریابی گردشگری و مهمان نوازی." تهران: مهکامه، 1395.

مقالات چاپ شده در نشریات بین المللی

  • Haghighi, Mohammad, Ali Divandri, and Masoud Keymasi. "The impact of 3D e-readiness on e-banking development in Iran: A fuzzy AHP analysis." EXPERT SYSTEMS WITH APPLICATIONS 37, no. 6 (2010): 4084-4093.
  • , , Masoud Keymasi, and . "the study of internal readiness for crm in mellat bank of iran." Journal of Basic and Applied Scientific research 2, no. 11 (2012): 11289-11295.
  • , , Masoud Keymasi, and . "The study of internal readiness for CRM in Mellat Bank of Iran." Australian Journal of Basic and Applied Sciences 2, no. 11 (2012): 11289-11295.
  • , Hashem AghaZade, Masoud Keymasi, and abbas alaei. "evaluation of impact of employees empowerment dimensions on organizational commitment." Journal of Basic and Applied Scientific research 3, no. 5 (2013): 367-372.
  • کیماسی، مسعود و سارا رمضانی. "ارائۀ مدل استراتژیک برای توسعۀ بانکداری الکترونیک در بانک‌های تجاری ایران." فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات- دانشگاه تهران هشتم، یک (1395): 177-194.

مقالات چاپ شده در نشریات داخلی

  • Divandri, Ali, , farha hoss, Masoud Keymasi, and mohsen vaaz-ghasemi. "Performance monitoring and showing the weakness of periodic assessment of data envelopment analysis." modelling in operations management 3, no. 1 (2013): 23-87.
  • سیدجوادین ، سیدرضا و مسعود کیماسی. "ارزیابی کیفیت خدمات سازمان تامین اجتماعی از دید کارکنان." فرهنگ مدیریت بهار و تابستان، 3 (1382): 69-93.
  • حقیقی ، محمد، سیدمحمد مقیمی و مسعود کیماسی. "وفاداری خدمت: اثرات کیفیت خدمات و نقش میانجی رضایتمندی مشتری." دانش مدیریت بهار، 60 (1382): 53-72.
  • سیدجوادین ، سیدرضا، مسعود کیماسی، حمید رضا یزدانی و سیدحامد وارث. "اندازه گیری کیفیت خدمات در دانشگاه های ایران UNQUAL در برابر UNPEREF." بررسی های حسابداری و حسابرسی 14، 48 (1386): 136-125.
  • اسفیدانی، محمدرحیم، سیدمحمد محمودی ، مسعود کیماسی، حمزه محمدی و محمدرضا پارسافرد. "بخش‌بندی بازار بانکداری خرد بر مبنای مزایای مورد انتظار مشتریان: مطالعه‌ای در بانک ملت." مدیریت بازرگانی 6، 2 (1393): 227-250.
  • حاجی حیدری، نسترن، مسعود کیماسی و علی عمویی اوجاکی. "توسعه چارچوبی جامع برای ارزیابی عملکرد بازاریابی با استفاده از رویکرد فراترکیب: مطالعه‌ای در صنعت بانکداری ایران." مدیریت بازرگانی 6، 2 (1393): 271-290.
  • کیماسی، مسعود، سعید شیرکوند و علی گلرخ. "شناسایی عوامل موفقیت بانک بیمه در ایران." مدیریت بازرگانی 6، 4 (1393): 24.
  • کیماسی، مسعود و سارا رمضانی. "ارائة مدل استراتژیک برای توسعة بانکداری الکترونیک در بانک های تجاری ایران." مطالعات مدیریت فناوری اطلاعات 8، 1 (1395): 177-194.
  • کیماسی، مسعود، طهمورث حسنقلی پوریاسوری ، محمد صالح ترکستانی و علی هاشم زهی. "تبیین الگوی ارتباط مطلوب شهروندان متمول با بانکهای دولتی با استفاده از نظریه زمینه ای." مدیریت شهری - نشریه علمی پژوهشی مدیریت شهری و روستایی بهار، 46 (1396): 1-15.
  • کیماسی، مسعود و نرگس صارمي. "ارائة مدل ارزیابی بازاریابی محلی در شعب بانک ملت." تحقیقات بازاریابی نوین 7، 2 (1396): 79-92.
  • اسفیدانی، محمدرحیم، مسعود کیماسی، احمد روستا و محمد اراکی تبار. "شناسایی الگوی رفتار مشتریان شرکتی و ارتباط آن با استراتژی های بانکداری شرکتی در صنعت بانکداری ایران." راهبردهای بازرگانی نامشخص، نامشخص (1397): نامشخص.
  • نصیری، سپیده، مسعود کیماسی و طهمورث حسنقلی پوریاسوری . "رویکرد مشاهده‌ای در ارزیابی تاثیر جنسیت و مسیر نگاه منبع انسانی در تبلیغات." فصلنامه تازه های علوم شناختی نامشخص، نامشخص (1397): نامشخص.
  • کیماسی، مسعود، سپیده نصیری، نگار سماک نژاد و طهمورث حسنقلی پوریاسوری . "الگویی برای انتخاب منبع انسانی پیام در کمپین‌های تبلیغاتی ایرانی." کاوش های مدیریت بازرگانی نامشخص، نامشخص (1397): نامشخص.
  • نظری، محسن، مسعود کیماسی و احمد قدس اللهي. "ارایه مدلی جهت کسب مزیت رقابتی در بانکداری الکترونیک با استفاده از نظریه مفهوم سازی بنیادی." مدیریت بازرگانی 11، 3 (1398): نامشخص.

همایش‌های داخلی

  • کیماسی، مسعود و امیرحسین غفاری نژاد. "تاثیر نوآوری های بانکدار الکترونیک بر سهم بانکها در جذب سپرده." چهارمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت، تهران.
  • کیماسی، مسعود و امیرحسین غفاری نژاد. "تحلیل اثرات شرایط رکودتورمی بر مطالبات غیرجاری بانکها." بیست و پنجمین همایش سالانه سیاست‌های پولی و ارزی، تهران.
  • شفيعي، فائزه و مسعود کیماسی. "نقش فرهنگ در موفقیت مدیریت استراتژیک." دومین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران، تهران.
  • نصیری، سپیده و مسعود کیماسی. "چالش منبع انسانی پیام تبلیغ." دومین کنفرانس مدیریت بازاریابی با محوریت تبلیغات، تهران.
  • نصیری، سپیده و مسعود کیماسی. "سنجش مشاهده ای اثربخشی تبلیغات." دومین کنفرانس مدیریت بازاریابی با محوریت تبلیغات، تهران.

راهنمایی پایان نامه

  • ارزیابی کیفیت خدمات اینترنتی بانک ملت با استفاده از مدل WEBQUAL، ندا شهامت، دانشگاه تهران، 1389/12/14
  • بررسی عوامل موثر برخرید عمده فروشان محصولات شرکت شهد کوهرنگ، محمد هادی بطحائی، دانشگاه تهران، 1390/03/24
  • اولویت بندی مشتریان حساب جاری ارزی بانک توسعه صادرات ایران از طریق محاسبه ارزش عمر مشتریان، محمد مرادی، دانشگاه تهران، 1390/11/25
  • بررسی ارتباط بین ویژگی های شخصیتی مصرف کننده با شخصیت برند و وفاداری به برندمطالعه موردی : بازار تلفن همراه، کامران آسیابان، دانشگاه تهران، 1390/12/16
  • بررسی توانمندی ها و ضعف های بانک ملی ایران در صورت پیوستن کشور به سازمان تجارت جهانی از دیدگاه مدیران با استفاده از مدل 7 اس مک کینزی، یونس نصراللهی، دانشگاه تهران، 1390/12/27
  • بررسی ابعاد استراتژیک طراحی و استقرار شبکه ملی سازمان های فرهنگی کشور، داود خزایی، دانشگاه تهران، 1391/06/29
  • بررسی مقایسه ای میزان انطباق هویت برند (تعیین شده توسط سازمان) و تصویر برند (ادراک شده توسط مشتریان ) در صنعت بیمه، مسعود ستوده، دانشگاه تهران، 1391/07/12
  • بررسی خدمات بانکداری اختصاصی از دیدگاه مشتریان هدف بانک ملت، محمدرضا صفوی سهی، دانشگاه تهران، 1392/06/31
  • بررسی مقایسه ای موضع ادراکی و فنی اپراتورهای مبین نت و ایرانسل در خدمات اینترنتی وایمکس، پدرام حسنی، دانشگاه تهران، 1392/11/13
  • بررسی نقش تبلیغات و ترفیعات فروش در ایجاد ارزش ویژه برند، صبا سعیدی، دانشگاه تهران، 1392/11/19
  • رابطه بین تفکر استراتژیک مدیران استانی بانک ملت با عملکرد سازمانی شان، نگین باقری، دانشگاه تهران، 1393/06/25
  • بررسی انتظارات مشتریان بانکداری شرکتی در بانک ملت، منیژه شیوایی کجوری، دانشگاه تهران، 1393/11/29
  • بررسی تاثیر هوشمندی رقابتی بر اثر بخشی بازاریابی در صنایع غذایی، سیما موسوی، دانشگاه تهران، 1394/12/01

مشاوره پایان نامه

  • بررسی شاخص های رتبه بندی کسب و کار پذیرندگی ( مطالعه موردی: شرکت مخابرات الکترونیک پارسیان، حمید درزی، دانشگاه تهران، 1390/11/11
  • ارزیابی کیفیت خدمات وسایط حمل و نقل عمومی (اتوبوس) از دیدگاه شهروندان تهرانی، ندا گلشن، دانشگاه تهران، 1390/11/25
  • بررسی مقایسه ای هوش سازمانی در واحدهای صف و ستاد (مطالعه موردی : بانک سپه شهر تهران)، سهیلا عباسی، دانشگاه تهران، 1390/12/20
  • بخش بندی بازاربانکداری خرد بر مبنای مزایای موردانتظارمشتریان : مطالعه ای دربانک ملت، حمزه محمدی، دانشگاه تهران، 1391/04/29
  • بررسی تطبیقی کیفیت خدمات مراکز بیمارستانی دولتی و خصوصی شهر تهران، سیدنیما مرسلی، دانشگاه تهران، 1391/09/19
  • تعیین قابلیت های سازمانی شرکت زمزم در اتخاذ آمیخته ی بازاریابی با نگاه به ویژگی های مراحل سیکل عمر محصول، محمدهادی رنجبر، دانشگاه تهران، 1392/12/13
  • شناسایی مشاغل کلیدی و تهیه پروفایل شایستگی آن مشاغل در ستاد شرکت مادر تخصصی(هلدینگ) توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو)، سویل رضازاده سنگی، دانشگاه تهران، 1393/06/22
  • بررسی مقایسه ای رفتار تخریب برند در کارکنان شعب بانک ملت و بانک پاسارگاد، الناز رجب پور، دانشگاه تهران، 1393/06/31
  • بررسی نگرش مشتریان نسبت به تبلیغات شرکت بیمه ما و تاثیرآن در تمایل خرید آنها، نیلوفر کاظمیان، دانشگاه تهران، 1393/11/25
  • شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر در موفقیت توسعه محصول جدید در صنایع آرایشی و بهداشتی (مورد مطالعه شرکت آریان کیمیا تک)، احمد آقاجانی، دانشگاه تهران، 1393/11/26
  • بررسی عوامل موثر بر رضایت خرده فروش مواد غذایی از تامین کنندگان باتوجه به موقعیت رقابتی خرده فروشان، علی کلانتری، دانشگاه تهران، 1393/12/12
  • جایگاه یابی مجدد برند سون شرکت کاله در تهران، اشکان فرامرزی، دانشگاه تهران، 1393/12/12
  • ارزیابی و رتبه بندی واحدهای ستادی مدیریت شعب بانک ملت برای 5 منطقه تهران، الناز برجی خانقشلاقی، دانشگاه تهران، 1394/10/29

بلاگ شخصی

وب سایت رسمی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران . Copyright @ 2018