دکتر مسعود کیماسی

مرتبه علمی : استادیار
سمت : هیئت علمی گروه آموزشی MBA‏
ایمیل :
تلفن : 61117749
آدرس :

بیوگرافی

تحصیلات

  • دکتری, ---, مدیریت -سیاستگذاری در بخش عمومی, تهران
  • کارشناسی ارشد, ---, مدیریت بازرگانی-بازاریابی بین الملل, تهران
  • کارشناسی, ---, مدیریت بازرگانی, شهیدچمران اهواز

کارنامه پژوهشی

کتاب‌های تالیفی

  • کیماسی، مسعود، ریحانه بحری نژاد و مژگان نصیری. "بازاریابی سیاسی." تهران: انتشارات دانشگاه تهران، 1395.

کتاب‌های ترجمه شده

  • کیماسی، مسعود، سید حسن موسوی خادم و نیلوفر رضایی. "بازاریابی گردشگری و مهمان نوازی." تهران: مهکامه، 1395.

مقالات چاپ شده در نشریات بین المللی

  • Haghighi, Mohammad, Ali Divandri, and Masoud Keymasi Ben Kamari. "The impact of 3D e-readiness on e-banking development in Iran: A fuzzy AHP analysis." Expert Systems with Applications 37, no. 6 (2010): 4084-4093.
  • , , Masoud Keymasi Ben Kamari, and . "the study of internal readiness for crm in mellat bank of iran." Journal of Basic and Applied Scientific research 2, no. 11 (2012): 11289-11295.
  • , , Masoud Keymasi Ben Kamari, and . "The study of internal readiness for CRM in Mellat Bank of Iran." Australian Journal of Basic and Applied Sciences 2, no. 11 (2012): 11289-11295.
  • Aghazade, Hashem, Masoud Keymasi Ben Kamari, and abbas alaei. "evaluation of impact of employees empowerment dimensions on organizational commitment." Journal of Basic and Applied Scientific research 3, no. 5 (2013): 367-372.

مقالات چاپ شده در نشریات داخلی

  • Divandri, Ali, , farha hoss, Masoud Keymasi Ben Kamari, and mohsen vaaz-ghasemi. "Performance monitoring and showing the weakness of periodic assessment of data envelopment analysis." modelling in operations management 3, no. 1 (2013): 23-87.
  • سیدجوادین ، سیدرضا و مسعود کیماسی. "ارزیابی کیفیت خدمات سازمان تامین اجتماعی از دید کارکنان." فرهنگ مدیریت بهار و تابستان، 3 (1382): 69-93.
  • حقیقی ، محمد، سیدمحمد مقیمی و مسعود کیماسی. "وفاداری خدمت: اثرات کیفیت خدمات و نقش میانجی رضایتمندی مشتری." دانش مدیریت بهار، 60 (1382): 53-72.
  • سیدجوادین ، سیدرضا، مسعود کیماسی، حمید رضا یزدانی و سیدحامد وارث. "اندازه گیری کیفیت خدمات در دانشگاه های ایران UNQUAL در برابر UNPEREF." بررسی های حسابداری و حسابرسی 14، 48 (1386): 136-125.
  • حاجی حیدری، نسترن، مسعود کیماسی و علی عمویی اوجاکی. "توسعه چارچوبی جامع برای ارزیابی عملکرد بازاریابی با استفاده از رویکرد فراترکیب: مطالعه‌ای در صنعت بانکداری ایران." مدیریت بازرگانی 6، 2 (1393): 271-290.
  • اسفیدانی، محمدرحیم، سیدمحمد محمودی ، مسعود کیماسی، حمزه محمدی و محمدرضا پارسافرد. "بخش‌بندی بازار بانکداری خرد بر مبنای مزایای مورد انتظار مشتریان: مطالعه‌ای در بانک ملت." مدیریت بازرگانی 6، 2 (1393): 227-250.
  • کیماسی، مسعود، سعید شیرکوند و علی گلرخ. "شناسایی عوامل موفقیت بانک بیمه در ایران." مدیریت بازرگانی 6، 4 (1393): 24.
  • کیماسی، مسعود و سارا رمضانی. "ارائۀ مدل استراتژیک برای توسعۀ بانکداری الکترونیک در بانک‌های تجاری ایران." فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات هشتم، یک (1395): 177-194.
  • کیماسی، مسعود و سارا رمضانی. "ارائة مدل استراتژیک برای توسعة بانکداری الکترونیک در بانک های تجاری ایران." مدیریت فناوری اطلاعات 8، 1 (1395): 177-194.

همایش‌های داخلی

  • کیماسی، مسعود و امیرحسین غفاری نژاد. "تاثیر نوآوری های بانکدار الکترونیک بر سهم بانکها در جذب سپرده." چهارمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت، تهران، بهمن 6-7، 1393.
  • کیماسی، مسعود و امیرحسین غفاری نژاد. "تحلیل اثرات شرایط رکودتورمی بر مطالبات غیرجاری بانکها." بیست و پنجمین همایش سالانه سیاست‌های پولی و ارزی، تهران، خرداد 10-11، 1394.

راهنمایی پایان نامه

  • بررسی هوش سازمانی در شرکت پلاسکوکار سایپا با استفاده از مدل 7 بعدی آلبرخت، ملیحه تراب زاده کاشی، کاربردی، دانشگاه تهران، 1389/11/13
  • ارزیابی کیفیت خدمات اینترنتی بانک ملت با استفاده از مدل WEBQUAL، ندا شهامت، کاربردی، دانشگاه تهران، 1389/12/14
  • بررسی عوامل موثر برخرید عمده فروشان محصولات شرکت شهد کوهرنگ، محمد هادی بطحائی، کاربردی، دانشگاه تهران، 1390/03/24
  • بررسی کیفیت خدمات بانک تجارت بر طبق مدل کارتر مطالعه مورد شهر تهران، علی حسین آبادی، کاربردی، دانشگاه تهران، 1390/05/30
  • بررسی عوامل حیاتی موفقیت (csfs) بانکهای تجاری در بانکداری خردمقایسه تطبیقی بین بانکهای بزرگ و کوچک در ایران، حسن بسلانپور، کاربردی، دانشگاه تهران، 1390/09/01
  • اولویت بندی مشتریان حساب جاری ارزی بانک توسعه صادرات ایران از طریق محاسبه ارزش عمر مشتریان، محمد مرادی، کاربردی، دانشگاه تهران، 1390/11/25
  • بررسی ارتباط بین ویژگی های شخصیتی مصرف کننده با شخصیت برند و وفاداری به برندمطالعه موردی : بازار تلفن همراه، کامران آسیابان، کاربردی، دانشگاه تهران، 1390/12/16
  • بررسی توانمندی ها و ضعف های بانک ملی ایران در صورت پیوستن کشور به سازمان تجارت جهانی از دیدگاه مدیران با استفاده از مدل 7 اس مک کینزی، یونس نصراللهی، کاربردی، دانشگاه تهران، 1390/12/27
  • بررسی ابعاد استراتژیک طراحی و استقرار شبکه ملی سازمان های فرهنگی کشور، داود خزایی، کاربردی، دانشگاه تهران، 1391/06/29
  • بررسی معیار های تصمیم گیری و منابع اطلاعاتی در رفتار خرید سرمایه گذاران صندوقهای سرمایه گذاری مشترک، سروناز رحیم نژاد، کاربردی، دانشگاه تهران، 1391/06/29
  • بررسی مقایسه ای میزان انطباق هویت برند (تعیین شده توسط سازمان) و تصویر برند (ادراک شده توسط مشتریان ) در صنعت بیمه، مسعود ستوده، کاربردی، دانشگاه تهران، 1391/07/12
  • پیشبینی میزان فروش محصول جدید نان صنعتی نیمه پخت با استفاده از آزمون مفهوم CONCet، سعید عزیزی، کاربردی، دانشکده مدیریت، 1391/12/15
  • بررسی ارتباط بین کیفیت خدمات بیمه ای ارزش ادراک شده و کیفیت ارتباط بر فاداری بیمه، احسان نادری زاده، کاربردی، دانشکده مدیریت، 1392/06/25
  • بررسی تصور ذهنی گردشگران داخلی از شهر اصفهان، نیلوفر طلای مینایی، کاربردی، دانشکده مدیریت، 1392/06/31
  • بررسی خدمات بانکداری اختصاصی از دیدگاه مشتریان هدف بانک ملت، محمد رضا صفوی سهی، کاربردی، دانشکده مدیریت، 1392/06/31
  • بررسی و شناسایی موانع توسعه و ترویج بیمه های عمر و زندگی از نگاه شهروندان تهرانی ، وحید متقی اناقزی، کاربردی، دانشکده مدیریت، 1392/06/31
  • بررسی مقایسه ای موضع ادراکی و فنی اپراتورهای مبین نت و ایرانسل در خدمات اینترنتی وایمکس، پدرام حسنی، کاربردی، دانشگاه تهران، 1392/11/13
  • بررسی نقش تبلیغات و ترفیعات فروش در ایجاد ارزش ویژه برند، صبا سعیدی، کاربردی، دانشگاه تهران، 1392/11/19
  • شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت(CSF) پیاده سازی بانک بیمه در ایران، علی گلرخ فتیره، کاربردی، دانشگاه تهران، 1392/11/21
  • بررسی تطبیقی دیدگاه های مدیران و مشتریان در خصوص عوامل آمیخته بازاریابی مطالعه موردی: واحد فست فود شعبه تهران شرکت بانی چاو پخش انحصاری محصولات کاله، پیام صیرفی، کاربردی، دانشگاه تهران، 1392/11/28
  • شناسایی مشاغل کلیدی و تهیه پروفایل شایستگی آن مشاغل در ستاد شرکت مادر تخصصی(هلدینگ) توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو)، سویل رضازاده سنگی، کاربردی، دانشگاه تهران، 1393/06/22
  • رابطه بین تفکر استراتژیک مدیران استانی بانک ملت با عملکرد سازمانی شان، نگین باقری، کاربردی، دانشگاه تهران، 1393/06/25
  • بررسی تاثیر موانع تغییر بر قصد خرید مجدد مشتریان بانک ملت، امید مقیمیان بروجنی، کاربردی، دانشگاه تهران، 1393/06/30
  • تاثیر ورود شرکای تجاری در طرح امتیازی باشگاه مشتریان بر وفاداری و رضایت مشتریان(مطالعه موردی: باشگاه مشتریان بانک ملت)، بهنام مختاری، کاربردی، دانشگاه تهران، 1393/06/31
  • شناسایی و اولویتبندی سنجه های کلیدی عملکرد در بانکداری شرکتی با استفاده از فرایند تحلیل شبکه ای (مطالعه موردی بانک ملت)، گلناز سرور، کاربردی، دانشگاه تهران، 1393/07/15
  • بررسی نگرش مشتریان نسبت به تبلیغات شرکت بیمه ما و تاثیرآن در تمایل خرید آنها، نیلوفر کاظمیان، کاربردی، دانشگاه تهران، 1393/11/25
  • شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر در موفقیت توسعه محصول جدید در صنایع آرایشی و بهداشتی (مورد مطالعه شرکت آریان کیمیا تک)، احمد اقاجانی، کاربردی، دانشگاه تهران، 1393/11/26
  • بررسی انتظارات مشتریان بانکداری شرکتی در بانک ملت، منیژه شیوایی کجوری، کاربردی، دانشگاه تهران، پردیس البرز، 1393/11/29
  • طراحی مدل CRM برای اجرا در بانک ملت، محمد مهدی معینی قراگوزلو، کاربردی، دانشکده مدیریت، 1394/06/15
  • ارزیابی و رتبه بندی واحدهای ستادی مدیریت شعب بانک ملت برای 5 منطقه تهران، الناز برجی خانقشلاقی، کاربردی، دانشگاه تهران، 1394/10/29
  • بررسی تاثیر هوشمندی رقابتی بر اثر بخشی بازاریابی در صنایع غذایی، سیما موسوی، کاربردی، دانشگاه تهران، 1394/12/04

مشاوره پایان نامه

  • ارزیابی عملکرد بانکها بر اساس کارت امتیازی متوازن در بعد مشتریان در بانک تجارت، محمد ساولانی، کاربردی، دانشگاه تهران، 1389/11/07
  • بررسی دیدگاه مشتریان در مورد دلایل عدم استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی(مطالعه موردی: مشتریان بانک سپه در شهر تهران، نرگس ابوالحسنی خواجه، کاربردی، دانشگاه تهران، 1390/02/31
  • ارزیابی اثربخشی تبلیغات تلویزیونی بانک صادرات ایران در جذب مشتریان طرح سپرده سرمایه گذاری گنجینه سپهر در شهر تهران، رضا ابراهیم اژدری، کاربردی، دانشگاه تهران، 1390/06/29
  • شناخت معیارهای بانکها در مورد مسئولیت اجتماعی بنگاه(Corporate Social Responsibility و مقایسه آنها با معیارهای استاندارد ISO26000، ندا رضوی گیل کلایی، کاربردی، دانشگاه تهران، 1390/06/29
  • بررسی شاخص های رتبه بندی کسب و کار پذیرندگی ( مطالعه موردی: شرکت مخابرات الکترونیک پارسیان، حمید درزی، کاربردی، دانشگاه تهران، 1390/11/11
  • ارزیابی کیفیت خدمات وسایط حمل و نقل عمومی (اتوبوس) از دیدگاه شهروندان تهرانی، ندا گلشن، کاربردی، دانشگاه تهران، 1390/11/25
  • بررسی رابطه میان مدیریت دانش مشتری و تمایل خرید به صورت الکترونیکی، نوین هاشمی، کاربردی، دانشگاه تهران، 1390/11/30
  • بررسی مقایسه ای هوش سازمانی در واحدهای صف و ستاد (مطالعه موردی : بانک سپه شهر تهران)، سهیلا عباسی، کاربردی، دانشگاه تهران، 1390/12/20
  • بخش بندی بازاربانکداری خرد بر مبنای مزایای موردانتظارمشتریان : مطالعه ای دربانک ملت، حمزه محمدی، کاربردی، دانشگاه تهران، 1391/04/29
  • بررسی تطبیقی کیفیت خدمات مراکز بیمارستانی دولتی و خصوصی شهر تهران، سید نیما مرسلی، کاربردی، دانشکده مدیریت، 1391/09/19
  • بررسی آمادگی جهت توسعه بانکداری همراه در ایران، سعید عطایی گرمی، کاربردی، دانشکده مدیریت، 1392/06/27
  • بررسی سطح بلوغ مدیریت دانش مشتری و تطبیق آن با عملکرد بازاریابی مطالعه ای در بانک‌ها، علی عمویی اجاکی، کاربردی، دانشکده مدیریت، 1392/06/27
  • بخش‌بندی مشتریان بانک ملت بر مبنای نوع نگرش نسبت به جاذبه های تبلیغاتی، امیر جمشید پور، کاربردی، دانشکده مدیریت، 1392/06/30
  • توسعه مفهوم ارائه چارچوبی برای معرفی سیستم‌های توصیه دهنده در راستای طراحی مفهومی، حمیدرضا فرهادی، کاربردی، دانشکده مدیریت، 1392/06/30
  • اولویت‌بندی الگوهای رتبه‌بندی بانک‌ها بر اساس فرآیند تحلیل سلسله مراتبی AHP، صادق قادری کنگاوری، کاربردی، دانشکده مدیریت، 1392/06/31
  • بررسی ارتباط بین ابعاد کیفیت خدمات رضایت مشتری و نیت رفتاری در صنعت بیمه کشور، وحید یکه زارع، کاربردی، دانشکده مدیریت، 1392/06/31
  • تعیین قابلیت های سازمانی شرکت زمزم در اتخاذ آمیخته ی بازاریابی با نگاه به ویژگی های مراحل سیکل عمر محصول، محمدهادی رنجبر، کاربردی، دانشگاه تهران، 1392/12/13
  • تعیین قابلیت های سازمانی شرکت زمزم در اتخاذ آمیخته بازاریابی با نگاه به ویژگی‌های مراحل سیکل عمر محصول، محمد هادی رنجبر، کاربردی، دانشگاه تهران، 1392/12/13
  • بررسی تاثیر استراتژی های رقابتی بر بازارگرایی و توسعه محصول جدید در بانک‌های تجاری کشور، سجاد یزدانی احمد آبادی، کاربردی، دانشگاه تهران، 1393/05/27
  • بررسی مقایسه ای رفتار تخریب برند در کارکنان شعب بانک ملت و بانک پاسارگاد، الناز رجب پور، کاربردی، دانشگاه تهران، 1393/06/31
  • بخش بندی مخاطبان موسسه خیریه مهرآفرین براساس رفتار، انگیزه ها، فائزه مجدمی، کاربردی، دانشکده مدیریت، 1393/10/25
  • بررسی عوامل موثر بر رضایت خرده فروش مواد غذایی از تامین کنندگان باتوجه به موقعیت رقابتی خرده فروشان، علی کلانتری، کاربردی، دانشگاه تهران، 1393/12/12
  • جایگاه یابی مجدد برند سون شرکت کاله در تهران، اشکان فرامرزی، کاربردی، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، 1393/12/12
  • بررسی رابطه بین بیازاریابی سیاسی و انصراف از دریافت یارانه نقدی، داریوش طهماسبی آقبلاغی، کاربردی، دانشکده مدیریت، 1394/03/02
  • ارائه چارچوبی برای تعیین استراتژی های تبلیغات تلویزیونی در صنعت بانکداری، صلاح احمدی، کاربردی، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، 1394/05/09

بلاگ شخصی

وب سایت رسمی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران . Copyright @ 2017