امور اداری

معرفی واحد:

انجام امور اداری، استخدامی و فعالیت های اجرایی در سطوح کارکنان و اعضای هیات علمی دانشکده و ارائه بخشی از خدمات رفاهی به آنان در طول دوران خدمت بر عهده این اداره می باشد. از آنجا که در مدیریت نوین، منابع انسانی از جایگاه ویژه ای برخوردار است، فعالیت های این حوزه می تواند نقش مهمی در افزایش کارایی و انگیزه کارکنان داشته باشد تا بتوان با ایجاد محیطی سالم و منصفانه به اهداف فردی، گروهی و سازمانی رسید.

وظایف:

✽اجرای قوانین و آیین نامه های اداری، استخدامی و مصوبات

✽ انجام امور استخدامی اعضای هیأت علمی و کارکنان غیر هیأت علمی

✽ برگزاری دوره های آموزش ضمن خدمت کارکنان غیر هیأت علمی

✽ کمک در توسعه استعدادها و افزایش مهارت های افراد

✽ تهیه آمار و اطلاعات نیروی انسانی

✽ ارزیابی دوره ای و مستمر عملکرد کارکنان غیر هیأت علمی و اعمال مقررات بر اساس آن

✽ مشارکت در امور سیاست گذاری و تصمیم گیری درباره نیروی انسانی دانشکده

✽ همکاری در به هنگام سازی مستمر اطلاعات سیستم های تحت وب کارگزینی

✽ کنترل و نظارت مستمر بر حضور و غیاب کارکنان غیر هیأت علمی دانشگاه

✽ کلیه امور ثبت تردد و مرخصی های پرسنل

✽ امور مربوط به ارتقای شغلی کارکنان

✽ امور مربوط به تبدیل وضعیت اساتید

✽ صدور احکام مأموریت های داخلی و خارجی

✽ صدور احکام انتصاب داخلی دانشکده

✽ مشاوره و ارائه راهکارهای قانونی به پرسنل

✽ صدور گواهی های اشتغال به کار

✽ انجام امور مربوط به پرسنل امریه

✽ ارائه برخی خدمات رفاهی از قبیل امور مربوط به تسهیلات بانکی

✽ انجام امور رفاهی کارکنان و اساتید

✽ امور بیمه تکمیلی شامل دریافت مدارک اعلام خسارت، بررسی مدارک و رفع نواقص، ارسال به

بیمه مرکزی دانشگاه جهت دریافت خسارت و اطلاع رسانی به کارکنان در خصوص واریز هزینه ها

و بخشنامه های بیمه تکمیلی

✽ امور مربوط به سفر کارکنان

✽اجرای برنامه های اردو و یا بازدید ویژه پرسنل

✽ امور مربوط به بسته های نقدی و غیر نقدی پرسنل و انجام همکاری های لازم با اداره رفاه

دانشگاه در این خصوص

✽ دریافت و صدور نامه ها

وب سایت رسمی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران . Copyright @ 2017